מסילה מיוחדת לאופניים על מדרגות גשר בכפר סבא, צילום דוברות העירייה
מסילה מיוחדת לאופניים על מדרגות גשר בכפר סבא, צילום דוברות העירייה

לחצות את הגשר: מסילות מיוחדות לאופניים הותקנו בעקבות פנייה של תושב

העירייה אימצה את הצעתו של חיים טרבס, שחזר לכאן לאחר שהות ממושכת באירופה, והתקינה מסילות מיוחדות המאפשרות העלאת אופניים במדרגות גשרים

פורסם בתאריך: 15.8.22 15:01

עיריית כפר סבא נענתה לבקשת תושב העיר, והציבה ברחבי העיר מסילות מיוחדות עבור רוכבי האופניים, המאפשרות את העלאת האופניים במדרגות גשרים מעל כבישים. תושב העיר, חיים טרבס, חזר לעיר עם משפחתו לאחר שהות ממושכת באירופה. טרבס מרבה לרכוב על אופניים עם ילדיו ושם לב לנקודות בעיר שבהן הוא מתקשה יותר להתנייד עם אופניו.

"שמחנו לגלות בעיר מספר שבילי אופניים, כן ירבו, אך נקודה אחת לשיפור שיכולה לדעתי לסייע למספר שכונות בעיר היא התקנת מסילה פשוטה, המאפשרת לרוכבים לחצות גשרים מעל כבישים סואנים בעיר", כתב טרבס בפנייתו לעירייה, "תוספת של מסילה כזו יכולה להוות שער לטבע עבור כל המשפחות המתגוררות באזור".

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, נענה להצעתו של טרבס, העביר את הנושא לטיפול גורמי המקצוע בעירייה, ותוך זמן קצר הוצבו מסילות מיוחדות אלה על מדרגות עלייה לגשרים ברחבי העיר.

 

"זו יוזמה חשובה במיוחד, ואני שמח על פנייתו של חיים", מסר סער. "אנחנו קשובים תמיד לרעיונות והצעות מצד התושבים ומשתדלים לתת מענה רחב. כפר סבא היא עיר ירוקה, המקדמת תחבורה בת קיימא, ואנחנו רואים ברכיבה על אופניים ערך עליון – הן מבחינה זו והן מבחינת עידוד אורח חיים ספורטיבי ובריא. נמשיך ליישם פתרונות שיעודדו תושבים נוספים לעבור לרכיבה בעיר".

"אני מוריד בפניכם את הכובע", מסר חיים טרבס בתגובה, "הייתי במקרה בטיול עם הילד וגילינו את המתקן החדש של המסילות וזה היה מרגש מאוד, וכמובן שנצא לחנוך אותו בטיול אופניים כבר בשבת הקרובה. אני חושב שזו פיסת היסטוריה קטנה במהפכת תרבות הרכיבה בעיר, ואני נרגש ומעריך זאת מאוד".

חבר המועצה ומחזיק תיקי התחבורה, הקיימות והחדשנות, עילאי הרסגור-הנדין: "כפר סבא עוברת לתחבורה בת קיימא, ובמסגרת זו מקימה תשתיות לרכיבה בטוחה של אופניים וקורקינטים. שבילי האופניים שנסללים ברחבי העיר, המתקנים לתיקון אופניים וכעת גם המסילות להעברת אופניים באופן קל ובטוח מעל מכשולים, יאפשרו התניידות ברחבי העיר ללא רכב פרטי יקר ומזהם, שתופס מקום רב במרחב הציבורי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר