משפחת מזרחיל בטקס חניכת חדר הכושר עש עמית זל
משפחת מזרחיל בטקס חניכת חדר הכושר ע"ש עמית ז"ל

מרגש: נחנך בהפועל כפר סבא חדר כושר לזכר הילד עמית מזרחיל ז"ל

משפחתו של עמית ז"ל, שנפטר ימים ספורים לאחר יום הולדתו העשירי והיה ספורטאי ושחקן הפועל כפר סבא, חנכה חדר כושר לזכרו במתחם הנוער של המועדון

פורסם בתאריך: 17.8.22 08:14

שנים רבות חלמו בקבוצת הפועל כפר סבא להקים חדר כושר במתחם האימונים של מחלקת הנוער במועדון. השבוע התממש החלום כאשר הוקם במתחם "עמית לכושר", חדר כושר מאובזר וחדשני לזכרו של הילד עמית מזרחיל ז"ל, שחקן המועדון שנפטר ממחלת הסרטן לפני 15 חודשים. עמית היה תלמיד כיתה ד' בבית הספר עומר ונפטר שבוע בלבד לאחר שחגג את יום הולדתו העשירי. בחדר שהקימה המשפחה, ישנה תמונה של עמית, טקסט וציטוטים בכתב ידו אשר מספרים את סיפורו. בטקס המרגש נכחו עשרות אנשים בהם משפחת מזרחיל, חבריו של עמית לקבוצה, וכן נציגים של הפועל כפר סבא ועיריית כפר סבא.

עמית מזרחיל ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אביו של עמית, אורן מזרחיל, אמר בשם המשפחה: "השקענו המון מחשבה בדרכים הנכונות להנציח את עמית. היו הרבה רעיונות שעלו ונפסלו כי הם לא התאימו לעמית, למי שהוא היה, לערכים שהוא נשא עימו. כידוע לכם, כדורגל היה אחת האהבות הגדולות ביותר של עמית. הוא חי כדורגל, שיחק כדורגל, נשם כדורגל, צפה בכדורגל, דיבר כדורגל. הוא גם אהב מאוד ספורט. התמיד במתח, בשכיבות סמיכה, בתרגילים שונים, חלם להגיע לנינג'ה ישראל כשיהיה קצת יותר גדול. הוא גם היה אומר שיהיה לו סיפור מצוין לספר בתכנית, כי הסיפור של המתמודד הוא חלק מהעניין, וסיפור של התגברות על סרטן אלים הוא בהחלט סיפור מנצח. עמית היה מוכוון מטרה ולא ויתר – הוא היה ההוכחה שאין דבר העומד בפני הרצון. היכולת שלו להתגבר על החלמה מניתוח כל כך קשה, תוך התמדה על אימונים ותרגילים ביום ובלילה, תוך התגברות על פחדים לא אנושיים ממש, כל זאת תוך שמירה על חוש הומור מפותח מאוד, על הערכה וכבוד לחברים ולסביבה ודאגה לשלומם. האומץ שלו להציב מטרות ולהשיג אותן. כל זה הבשיל אותנו להחלטה שאנחנו צריכים להנגיש את האהבות של עמית והערכים שלו לילדים ונערים נוספים. במקום שישקף את השילוב בין האהבה של עמית לכדורגל ולספורט, מקום שיתן לנערים את הכלים להצטיין באותן פעילויות, להציב מטרות, לקבל את האמצעים להגשים אותן ולהיות תלויים רק בתשוקה שלהם, בהתמדה, ביכולת לא לוותר על מנת להצטיין ולהגשים את המטרות. כל זאת כמובן בהרמוניה והתחשבות והבנה שהחברות היא מה שעושה את ההבדל, וכמובן במועדון שהיה מועדון הבית שלו והפך למועדון הבית לנצח – הפועל כפר סבא. עמית היה בהחלט נהנה להתאמן כאן, ואנחנו מאמינים שהיה מסופק מאוד לאפשר לבני הנוער של המועדון לעשות זאת. אז ביחד עם המועדון נמשיך להנציח את עמית – באמצעות חדר הכושר הזה, והטורניר השנתי שבתקווה יהפוך למסורת וכך ישתלבו להם האהבות של עמית במקום פיזי ובטורניר דינמי ותוסס שתורם להרמוניה בעיר ומאחד את כל קבוצות הילדים של העיר לטורניר משותף".

 

 

 

עוד נאמו בטקס ראש העירייה רפי סער שאמר שהמחווה של המשפחה והכוחות שיש לה גורמת לחברה להיות בריאה יותר, ומנכ"ל הקבוצה, עידן שום, שביקש להודות למשפחה. שום ציין כי "הלב הפועם של עמית שהפסיק לפעום ימשיך לפעום במועדון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר