מצטיין אוגדת עזה, רסן במיל' א' מהוד השרון
מצטיין אוגדת עזה, רסן במיל' א' מהוד השרון

"תאי התקיפה ומרכז האש הגיעו מוכנים". רס"ן במיל' א' הוא מצטיין אוגדת עזה

כבר כ-13 שנים הוא משמש מפקד תא תקיפה בחופת האש של אוגדת עזה. "מי שבאמת מגיעה לה ההוקרה זו משפחתי, שהתמודדה והכילה את ההיעדרויות הרבות במרוצת השנים", אומר רס"ן א'

פורסם בתאריך: 27.9.22 14:41

לקראת ראש השנה נבחרו חיילים וחיילות מצטיינים ביחידות השונות בצה"ל. בין המצטיינים מפקד תא תקיפה בחופת האש של אוגדת עזה, רס"ן במיל' א', תושב הוד השרון, שקיבל אות הצטיינות ממפקד אוגדת עזה, תת אלוף אבי רוזנפלד ואומר: "מי שבאמת מגיע לו את הפרס הזה זו המשפחה שלי שסופגת את כל ההיעדרויות שהיו במהלך השנים".

א', בן 45, נשוי ואב לשלושה, הוא מנהל מוצר בכיר בחברת סטארט-אפ בתחום הרפואי, ועוסק בתפקידי ניהול מוצר למעלה מ-15 שנים. בזמנו הפנוי אוהב קולנוע וספורט.

א' התגייס ב-1995 לקורס טיס, ולאחר מספר חודשים עבר לגדוד 334 של חיל התותחנים במסגרתו סיים קורס מפקדים וקורס קצינים בהצטיינות. לאחריו שירת כקצין תצפית קדמי בגזרת לבנון, ופעל במערכה ברצועת הביטחון בדרום לבנון. בהמשך שירותו מילא תפקידים משמעותיים גם ביחידת 'אגוז' ובהכשרת קציני התותחנים בבסיס צה"ל בשבטה. א' השתחרר בשנת 1999, עבד מספר שנים במשרד הביטחון ולאחר מכן חזר לשרת במילואים ביחידה לאבטחת אישים. בהמשך, הגיע לתפקידו הנוכחי ומשרת במילואים כמפקד תא תקיפה בחופת האש של אוגדת עזה, תפקיד אותו הוא ממלא מעל 13 שנים. א' השתתף בכל המבצעים בגזרה מאז, כולל מבצע "שומר החומות" ו"עלות השחר".

 

על מבצע "עלות השחר" הוא מספר: "המבצע היה אינטנסיבי. תאי התקיפה ומרכז האש הגיעו מוכנים. עבודת המודיעין וכלל האנשים השונים שמרכיבים את התאים הללו נעשתה בהרמוניה מושלמת ובשל כך, בעוד כל אחד תורם את חלקו, השלם היה גדול מסך חלקיו, ותרם ליכולת שלנו להביא את החימוש הנכון, בזמן הנכון, ליעד הנכון. כאשר מתחילים בתחושה טובה, גם התוצאות תהיינה טובות".

זאת הפעם השנייה שרס"ן א' מקבל הצטיינות ממפקד האוגדה, וגם הפעם זה מרגש אותו: "זהו אות תודה והערכה על שירות המילואים שאני עושה באוגדה למעלה מ-13 שנים ולכן זה מאוד מחמיא עבורי. יחד עם זאת, מי שבאמת מגיעה לה ההוקרה הזו היא משפחתי, שהתמודדה והכילה את ההיעדרויות הרבות במרוצת השנים".

את ההצטיינות קיבל א' בזכות מחויבותו הרבה, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר