שלי עמרמי בוזגלו ז"ל, צילום ויקי מוצפי, באדיבות המשפחה
שלי עמרמי בוזגלו ז"ל, צילום ויקי מוצפי, באדיבות המשפחה

תכנית בנות מצווה, שיזמה שלי עמרמי ז"ל, תיקרא על שמה

עמרמי ז"ל, שהייתה עורכת דין מצליחה ופעילת ציבור אהובה ומוערכת בכפר סבא, מתה בדצמבר 2016, ביום הולדתה ה-49

פורסם בתאריך: 18.10.22 08:13

11 שנים אחרי שהשיקה שלי עמרמי ז"ל את תכנית "בנות המצווה" העירונית המקורית, תיקרא מעתה התוכנית על שמה – "בנות המצווה שלי".

פרויקט 'בנות המצווה שלי', יציע גם השנה מגוון עשיר של פעילויות ערכיות ומשמעותיות, אשר במרכזן יעמוד חיזוק הקשר בין ההורים לנערות, כשהפעילויות יאפשרו דיאלוג של קרבה, למידה וחוויה משותפת, למען חיזוק האמון, ההקשבה והקרבה.

הפעילויות שייבחרו, יתמקדו בחיזוק הקשר בין אם ובת במהלך שנת המצווה, באמצעות סדנאות ופעילויות העשרה בנושא שוויון מגדרי, יצירת ערך עצמי, שיח, דיאלוג ותקשורת מקרבת, מוגנות אישית, דימוי גוף, בריאות, חוסן נפשי ועוד. את הפעילויות השונות יעבירו ספקיות התוכן לקבוצות של 10 משתתפות ומעלה בכל פעם.

שלי ז”ל היא נינתו של ראש הוועד הראשון של כפר סבא, ברוך עמרמי ז״ל. שלי ז"ל נבחרה למועצת העיר בשנת 2008, והביאה עמה שינוי מהפכני במועצת הנשים העירונית כשכיהנה כיו"ר מועצת הנשים של כפר סבא. היא הובילה את המועצה להישגים רבים, ויזמה פרויקטים רבים כמו אם לדרך, תוכניות לחינוך מגדרי, פרויקט נמ"ש – נערות מובילות שינוי, תוכנית "בנות מצווה", ועוד.

בעת כהונתה כחברת מועצת עיר, פעלה שלי למען קידום נערות ונשים בעיר. בנוסף, הייתה חברה בלא פחות משמונה ועדות עירוניות, ביניהן ועדת החינוך, ועדת איכות הסביבה, ועדת הביקורת, הוועדה לקידום מעמד הילד ועוד.

 

 

יוזמה נוספת לזכרה של שלי עמרמי היא מלגה על שמה, המיועדת לצעירות תושבות כפר סבא. המלגה על סך 5,000 שקלים מוענקת בתמורה לביצוע 80 שעות מעורבות חברתית לקידום פעילות מגדרית בעיר.

שלי עמרמי בוזגלו ז"ל, שהייתה עורכת דין מצליחה, פעילה חברתית וציבורית מוערכת בכפר סבא, שמה קץ לחייה והותירה אחריה חברים, משפחה ותושבים רבים עם כאב גדול. ב־8 בדצמבר 2016, ביום הולדתה ה־49, קפצה עמרמי בוזגלו מהקומה התשיעית של מלון ישרוטל טאוור בתל אביב. היא נלקחה לבית החולים איכילוב, ולאחר מספר שעות נפטרה.

ראש העירייה רפי סער אמר: "אני מברך על המיזם הייחודי שיזמה שלי ז"ל בחייה. אין שם ראוי יותר לתכנית שבמרכזה חיזוק קשר הנערות עם הוריהם והעצמה נשית, מאשר על שמה של מי שהתחילה בעיר את המהפכה הנשית. שלי הייתה דמות מופת בעיר, פעילה פמיניסטית שקידמה ופעלה עבור נשים, והקהילה כולה והותירה אחריה מורשת מפוארת שאין כדוגמתה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר