רובי לויץ ז"ל ובת זוגו מירב בר-לוי
רובי לויץ ז"ל ובת זוגו מירב בר-לוי

טרגדיה: רובי לויץ נהרג בתאונה בזמן שרכב על אופנוע

רובי לויץ מכפר סבא, שחגג ביום שבת את יום הולדתו בן 52, יצא לטיול על האופנוע שלו ונהרג בתאונה עם רכב פרטי סמוך לנס הרים. בת זוגו מירב בר-לוי: "לא כולם זוכים לאהוב כמו שאני ורובי אהבנו. פתאום חיינו נעצרו בחריקת בלמים חדה. אמשיך לאהוב את רובי לנצח, והוא יהיה חלק בלתי נפרד ממני לתמיד"

פורסם בתאריך: 12.10.22 07:46

רובי לויץ, תושב כפר סבא בן 52, נהרג ביום שבת בתאונת אופנוע. לויץ, שרק בשבת חגג את יום הולדתו, יצא לטיול על האופנוע ונהרג בתאונה עם רכב פרטי בכביש 3866 מצומת מחסיה לכיוון נס הרים. צוות מד"א שהוזעק למקום דיווח על רוכב אופנוע עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, וקבע את מותו במקום.

פרמדיק מד"א מוחמד פוואקה סיפר: "רוכב האופנוע שכב בצד הדרך מעבר לגדר ההפרדה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מירב בר-לוי, בת זוגו של לויץ: "לא כולם זוכים לאהוב כמו שאני ורובי אהבנו. זכיתי בחמש וחצי שנים מדהימות שהכל היה בהן. כל מה שאי פעם רציתי שיהיה – אהבה, חברות, תשוקה, שמחה – הכל היה שם. גם כשהיו קשיים הצלחנו לעבור אותם ביחד, תמיד באחדות ובאהבה. היו לנו חוויות מטורפות, והוא לימד אותי להיות אמיצה. יצאנו לטיולי ג'יפים ואופנועים ולדיג, היו לנו שיחות לתוך הלילה, ופתאום חיינו נעצרו בחריקת בלמים חדה. אמשיך לאהוב את רובי לנצח, והוא יהיה חלק בלתי נפרד ממני לתמיד".

 

רובי לויץ ז"ל

רובי לויץ ז"ל

 

 

חברים רבים שהכירו את לויץ כתבו בקבוצות הפייסבוק השונות על החוויות שעברו ביחד, על האהבה לאופנועים ולטיולי שטח ועל היותו איש נדיר. "רובי, אחי, כל כך הרבה דברים עברנו יחד. עליות (והן היו וואחד עליות) וירידות (לא כולל חריש עם הקיק הקטן בסוף). כל כך הרבה חוויות משמעותיות בחיים. כל כך הרבה בדיחות אישיות ופרטיות שלא הרבה יכלו להבין. אני לא מעכלת ולא יכולה לסכם", כתבה חברה שסיפרה שהכירו על האופנועים והקדישה לו את הרכיבה.

חבר אחר כתב: "זה נחת כמו חרב חדה, בלתי נתפס, הריי רק עכשיו חגגת 52. עבדנו ביחד אחרי הצבא, בילינו, צחקנו, כעסנו. תמיד חיית על הקצה, איש. אלוהים נתן לך ידיים טובות, תעוזה וחוצפה. עברת הרבה רובי, היינו איתך בתקופות טובות ופחות טובות. שמחתי לראות שבשנים האחרונות הצלחת שוב לבנות עסק וזוגיות, גם חידשנו את הקשר, והנה שוב, כשהכל היה נראה טוב ומושלם, התאונה גדעה הכל. אהבת את החיים וטרפת אותם, היית סוס פרא שלא אהב שמבייתים אותו אלא עם המאלף זה אתה. המון סיפורים וחוויות שאשמור אותם לי. כעסתי עליך ואהבתי אותך כמו רבים. היה שלום אח, עכשיו תוכל לדהור בשדות הציד הנצחיים".

לויץ השאיר אחריו שתי בנות – מיה ויובל. ההלוויה תתקיים היום (רביעי) בשעה 11:00 בבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא. בשל החג לא יושבים שבעה, וניתן לבקר את המשפחה בשעות 21:00-10:00 עד יום שישי בשעה 13:00 בכתובת ג'ו עמר 12, קומה 5 דירה 15.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר