אלכוהול, צילום אילוסטרציה VitalikRadko - depositphotos.com
אלכוהול, צילום אילוסטרציה VitalikRadko - depositphotos.com

"הם שותים, משתוללים, ועושים צרכים על המדשאה"

תלונות קשות של תושבים בשכונת הדרים הוותיקה על צעירים שיכורים שמשתוללים סמוך לבתי מגורים: "נמאס לנו מחוסר האכפתיות לאיכות חיינו". העירייה: "לא בוצעו עבירות"

פורסם בתאריך: 26.10.22 09:19

תושבים משכונת הדרים הוותיקה בכפר סבא טוענים למפגעי רעש מתמשכים בקרבת המרכז המסחרי הקרוב לבתיהם ועל צעירים שיכורים בשעות הערב אך גם בחלקים נוספים של היום.

תושבת המתגוררת ברחוב בית הבד מספרת: "מתחת למרכז המסחרי הסמוך לביתנו, מסתובבים משעות אחר הצהריים ולתוך הערב והלילה בני נוער רבים, חלקם עם אלכוהול, מדברים בקולי קולות, עושים את צרכיהם על המדשאה וזה ממש מפריע לשגרת חיינו. הם מסתובבים ברחובות, צועקים ומשתוללים, רוכבים בלי קסדות לאורך כל שעות הלילה".

לדברי התושבת, מדובר בפגיעה באיכות חייהם של התושבים: "יש לי ילדה קטנה שכל ערב צריכה לשמוע ולהיחשף לכל הצעקות והקללות וזה ממש לא נעים. בחרנו לגור בשכונת הדרים ולא בשכונות אחרות ששם השכירות הייתה נמוכה יותר, אבל לצערי לאף אחד בעירייה לא ממש אכפת. בצהריים זה שיכורים שיושבים במקום, בערב בני נוער שצורחים ומפריעים לכל מי שמתגורר במקום וזה מרגיש לנו כמו שכונת מצוקה, לא כמו שכונה נורמטיבית. מדוע לא מגיע לנו, דיירי הבניינים שמול קולנוע חן ומרכז דוד, ליהנות מישיבה סתמית בבית? מדוע אנחנו צריכים לשמוע את הצרחות של החבר'ה השיכורים שיושבים מתחת לחלון שלנו באין מפריע כאילו הם אורחים בסלון שלנו?".

לדבריה, כל פניותיהם לעירייה לא הועילו: "פנינו כמה פעמים לעירייה, אבל דבר לא נעשה, כי מבחינתם הם לא עשו כל עבירה, אבל גם פגיעה באיכות חיים זו עבירה. בשעה 21:00, השעה שעל פי חוק אסור לשתות אלכוהול, אני מתקשרת למוקד העירוני שישלחו את הפיקוח, עד שמגיעים השעה כבר 23:00, והצעירים כבר נעלמים. מבחינת העירייה מותר להרעיש עד השעה 23:00, אבל עדיין צריך להבין שמדובר בשכונת מגורים. העירייה צריכה למצוא לבני הנוער תעסוקה, לפתוח להם מועדונים או גינות מותאמות. אנחנו דורשים שייעשה משהו בנדון ומישהו ייתן מענה על מנת שנוכל להחזיר את איכות החיים לשכונה. נמאס לנו מההזנחה ומחוסר האכפתיות לאיכות חיינו כתושבים. אנחנו מרגישים שהעירייה מזניחה אותנו ולא משקיעה בנו כמו בשכונות אחרות ברחבי העיר".

 

מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא מעניקה חשיבות רבה למניעת מפגעי רעש או כל מפגע אחר העלול לפגוע באיכות חיי התושבים. כפועל יוצא, מתגברת העירייה, באמצעות אגף הביטחון, את הסיורים של השיטור העירוני והפיקוח ברחבי העיר, תגבור הצבת המצלמות ועוד פעולות רבות נוספות. לאחרונה התקבלו פניות מצד תושבים בנושא, צוותי השיטור והסיור העירוניים הגיעו לכל קריאה מיידית ובניגוד לנטען, אין מדובר בבני נוער, כי אם בתושבים בגירים היושבים יחד בשעות מותרות. התלונות נבדקו ונמצא כי לא בוצעו כלל עבירות במרחב הציבורי, לרבות מטרדי רעש. יש לציין, כי במידה ומבוצעות עבירות, דוגמת שתיית אלכוהול על ידי בני נוער או מטרדי רעש – אלא נאכפות באופן שוטף. עיריית כפר סבא תמשיך לתגבר את הסיורים, הצבת המצלמות, הפיקוח והאכיפה למען איכות וביטחון חיי כל תושבות ותושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר