בולען בחניון בניין מגורים ברחוב סמטת הדרור בהוד השרון, תיעוד מבצעי כבאות והצלה
בולען בחניון בניין מגורים ברחוב סמטת הדרור בהוד השרון, תיעוד מבצעי כבאות והצלה

דיירים פונו בגלל סכנת קריסה: בולען נפער בחניון בניין מגורים בהוד השרון | צפו בסרטונים מהמקום

הבולען נוצר ככל הנראה מעבודות סמוך לבניין, חשש שהוסרו קורות. דיירים פונו מדירותיהם

פורסם בתאריך: 7.11.22 11:36

אירוע מפחיד: בולען נפער הבוקר בחניון בניין מגורים ברחוב סמטת הדרור 5 בהוד השרון, בקומה מינוס 1. אין באירוע נפגעים, אך בשל סכנת קריסה פונו דיירים מהבניין.

צפו בסרטונים מהמקום:

לוחמי האש הוזעקו לפני זמן קצר לדיווח על בור בולען שנפער ברחוב סמטת הדרור בהוד השרון. הצוותים דיווחו כי מדובר בבולען בחניון מינוס 1, ככל הנראה כתוצאה מעבודות סמוך לבניין. צוות של יחידה לחילוצים מיוחדים נמצא במקום.

לאחר בדיקה של הקונסטרוקטור של המבנה התגלה שהוסרו מספר קורות שמחזיקות את המבנה, ומאחר ויש סכנה לקריסת המבנה, פונו כאמור דיירי הבניין. במקום נכחו מפקד תחנת השרון טפסר משנה דן יוספסברג וסגנו סגן טפסר אלי פילו.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה הנחתה בתום הערכת מצב מיוחדת בתאום עיריית הוד השרון על פינוי דיירי בניין בעיר בעקבות בולען שנפער במקום. שוטרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו בסריקות עם קבלת דיווח על בולען שנפער בחניון בניין בהוד השרון, כאשר עם הגעת השוטרים פונו מהמקום דיירי הבניין ובניין סמוך. במסגרת הערכת מצב שביצע מפקד מרחב שרון, בהשתתפות מפקד תחנת כפר סבא – סנ"צ שרון מנור, ראש העירייה וגורמי רשות נוספים, מד"א, כב"ה ופקע"ר, סקרו בפניו את הפעולות המבצעיות שנערכו עד כה, לצד ניתוח פעולות עתידיות, שתכליתן הצלת חיים. בהתאם להמלצת גורמי המקצוע הדגיש מפקד המרחב כי יינתן סיוע לגורמי כב"ה ופקע"ר ככל שיידרש כולל פתיחה וסגירת צירים על פי הצורך. בסיום הערכת המצב הוחלט על פינוי הבניין מדייריו וחזרה של דיירי הבניין הסמוך למקום".

אחר הצהרים נמסר מכבאות והצלה כי הקונסטרוקטור החליט למלא את הבור שנפער בבטון. 

מעיריית הוד השרון נמסר: "בולען נפער בחניון תת קרקעי בבניין ברחוב דרור 5 בהוד השרון. אין נפגעים ולא נגרם נזק לדירות או לרכוש אחר. ראש העירייה אמיר כוכבי, צוותי הביטחון, ההנדסה והרווחה של העירייה נמצאים במקום לצד כוחות משטרה וכיבוי אש. נכון לעכשיו מתבצע פינוי של הבניין, כאשר העירייה פועלת כדי למצוא פתרונות דיור זמניים לדיירים, עד לבדיקה הנדסית של השטח".

ראש העירייה אמיר כוכבי אמר: "על פניו מדובר באירוע חמור שכרגע לשמחתנו לא גרם לנזקים בנפש, צוותי העירייה מגויסים כדי לתת את המענה הטוב ביותר לתושבות ולתושבים המפונים ובכדי להבטיח בדיקה הנדסית מקיפה בבניין ובסביבתו. טוב שהאירוע הסתיים ללא כל פגיעה, אנו עובדים ונעבוד בשיתוף פעולה עם גורמי החירום והפיקוח של המדינה לפעול על מנת לשמור על בטיחות התושבות והתושבים".

בולען בחניון בניין מגורים, ברחוב סמטת הדרור בהוד השרון תיעוד מבצעי כבאות והצלה

בולען בחניון בניין מגורים, ברחוב סמטת הדרור בהוד השרון תיעוד מבצעי כבאות והצלה

בולען בחניון בניין מגורים, סמטת הדרור בהוד השרון, תיעוד מבצעי כבאות והצלה

בולען בחניון בניין מגורים, סמטת הדרור בהוד השרון, תיעוד מבצעי כבאות והצלה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר