שביל הגישה לגני הילדים בירוקה בכפר סבא, צילום דוברות העירייה
שביל הגישה לגני הילדים בירוקה בכפר סבא, צילום דוברות העירייה

מסוכן: העמוד הוסר ומכוניות נוסעות בשביל הגישה לגני הילדים

במקום העמוד שהוסר הוצב שלט האוסר כניסה ותושבים מתריעים על הסכנה הגדולה שנוצרה. העירייה: "עמוד החסימה הוסר לבקשת צוותי התפעול על מנת לאפשר כניסת רכבי שירות לגן בעת הצורך, מתבצעת אכיפה"

פורסם בתאריך: 23.11.22 08:08

מדוע שביל להולכי רגל בלבד בשכונה הירוקה 60 (הדרומית) הפך לכביש גישה לגני ילדים? מדובר בכניסה מרחוב אהוד מנור לשביל ברחוב מאיר אריאל המוביל לגינה הציבורית הגדולה. בכניסה לשביל יש עמודים המונעים כניסת כלי רכב, אבל מתברר שאחד העמודים הוסר על ידי העירייה וכך נוצרת למעשה גישה עם רכב לתוך השביל המשרת בעיקר את הורי הילדים בגני הילדים זמר ופעמון שנכנסים עם רכבם למקום שאסור להם.

תושבת השכונה סיפרה לצומת השרון: "אני הולכת הרבה עם הכלב בשביל של מאיר אריאל לכיוון הגינה הגדולה בשכונה הירוקה 60, וכבר לא פעם ולא פעמיים שאני רואה רכבים נכנסים לשביל, כאשר במקור השביל הוא רק להולכי רגל ורכבי שירות של העירייה. הרכבים שאני ראיתי באים לגני הילדים שנמצאים שם כדי לאסוף ילדים. אני לא צריכה להסביר כמה זה מסוכן שרכבים נכנסים לשביל המיועד רק להולכי רגל".

התושבת האכפתית לא התעצלה וניסתה להבין מדוע מתאפשרת כניסת רכבים לשביל: "דיברתי כמה פעמים עם המוקד ושם נאמר לי שזה לא בסמכותם והעבירו את זה לטיפול מחלקת כבישים ומחלקת אכיפה. דיברתי עם אחד האנשים שם שאמר שהוא קיבל את ההוראה להסיר את העמוד. הורי הילדים מנצלים את הפרצה כדי לחסוך כמה עשרות מטרים של הליכה עם ילדיהם לגנים בזמן ההבאה והאיסוף וזה מסוכן מאוד".

 

 

 

 

 

התושבת מציעה פתרון אחר: "אפשר לחשוב על פתרון אחר, אולי בדוגמת שער, אבל לא ייתכן שלא ימנעו כניסת כלי רכב. הפתרון שלהם היה שבשעות של איסוף הגנים יבצעו אכיפה מוגברת אבל ברור שזה לא פתרון והסיכון הבטיחותי נשאר על כנו. יש במקום שלט אין כניסה לכלי רכב, שמוצב בכניסה לשביל בצד מתחת לעץ, אבל כמובן שאנשים לא ממש מתייחסים אליו. אם הוחלט שזה שביל להולכי רגל אז ככה הוא צריך להישאר ולא לתרץ תירוצים מדוע הדבר אינו אפשרי".

מעיריית כפר סבא נמסר: "בהתאם להמלצת ועדת תנועה, עמוד החסימה הוסר לבקשת צוותי התפעול על מנת לאפשר כניסת רכבי שירות לגן בעת הצורך, ובמקומו הוצב תמרור האוסר על כניסת כלי רכב ממונעים לשביל. במקום מתבצעת אכיפה שוטפת, ואנו נגביר את האכיפה במקום. בנוסף, התושבים מוזמנים לפנות למוקד העירוני בעת מתבצעת עבירה, ולמקום ישלח צוות אכיפה בזמן אמת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר