השכונה הירוקה הצפונית. צילום איתמר סיידא
השכונה הירוקה הצפונית. צילום איתמר סיידא

המועמדים לוועד השכונה הירוקה הצפונית נבחרו. עכשיו התושבים יכריעו מי יישאר

ב-14 הימים הבאים יוכלו תושבי השכונה הירוקה הצפונית להגיש התנגדות לבחירת כל אחד מ-16 המועמדים לוועד

פורסם בתאריך: 26.9.17 15:10

ועד השכונה הירוקה הצפונית פרסם את שמות 16 המועמדים שצפויים להרכיב את ועד השכונה. אם לא יהיו התנגדויות מיוחדות של תושבים, 16 המועמדים שהתנדבו לועד יהיו חברי ועד השכונה. מביניהם ייבחר או תיבחר, ב-14 באוקטובר, יו"ר השכונה על ידי חברי הוועד והם יתחלקו לועדות העוסקות בטיפול בנושאים שונים בשכונה.

לפני כחודשיים הכריז ועד השכונה הירוקה על קיום בחירות לוועד, בעקבות ביקורת שהעבירו תושבים בשכונה ופעילים ב"ועד הפעולה להצלת השכונה הירוקה" על כך שהוועד לא מייצג את התושבים כראוי מול העירייה בשיחות בנושא תוכנית בניית שכונת קניאל בצפון השכונה הירוקה הצפונית. בתוך כך, יו"ר ועד השכונה, תהילה מימון, פרשה באחרונה מהוועד ואמרה שהיא בוחנת אפשרות לרוץ למועצת העיר.

כעת, לאחר שננעלה רשימת המועמדים ב-16 בספטמבר, ועד השכונה פונה לתושבים ומפרסם את רשימת המועמדים לוועד. במשך 14 הימים הבאים כדי לאפשר לתושבי השכונה להגיש התנגדויות למועמדים. אלה ייבחנו על ידי עו"ד חגי אורן ושמוליק דורונביש, מי שהיה יו"ר הועד הקודם של השכונה, שהם אינם חברי הוועד. ככל שלא יוגשו התנגדויות כנגד המועמדים, בתום פרק זמן זה רשימת המועמדים שפרסם הועד תרכיב את ועד השכונה הנבחר.

המועמדים לחברות בוועד השכונה הם אהרון מזור, ענת שטייגמן, אירן פרינדלנד, ארז מיכלק, אדריכל ומתכנן הערים פדרו בטשטיין, לאה מנסור, גילת רומם הרפז, אבי צובל, כנרת פרץ, חברת ועד הפעולה להצלת השכונה הירוקה אורית דומינסקי בר לב, תומר אפל, מיכאל מנור, דוד כהן, דן ברגר, דוד בוחבוט והפעיל החברתי עדן ביטון.

כל מועמד לוועד השכונה עבר תהליך בחירות על ידי ועדת בחירות, ונדרש לענות על שאלון הצטרפות שכלל שאלות בנוגע לכישוריו, תחומי עניין ומידע בנושא ניגודי עניינים פוטנציאליים שעלולים להתעורר בעקבות חברותו בועד השכונה. חברי הועדה בחנו את תנאי הכשירות של רשימת המועמדים וכך גובשה הרשימה.

חברי הועד כתבו לתושבי השכונה כי הם "שמחים לעדכן כי הבחירות גררו עניין רב מצדם של עשרות מועמדים אשר נטלו חלק בתהליך והציעו את מועמדותם. אנו מודים לכל אותם תושבים שהביעו עניין ואכפתיות והביעו את רצונם לקחת חלק בהליך ובתרומה לרווחת השכונה ותושביה".

תושבים שיש להם התנגדות למי מהמועמדים יכולים להגיש את התנגדותם בפנייה מנומקת ובכתב לועד השכונה דרך המייל [email protected] .

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר