שריפה בקרטוניה בכפר סבא, רחוב טשרניחובסקי, צילום פרטי
שריפה בקרטוניה בכפר סבא, רחוב טשרניחובסקי, צילום פרטי

תושבים התריעו: שריפה גדולה פרצה בפינת איסוף קרטונים בכפר סבא

תושבים מספרים שהתריעו על הסכנה במקום כבר לפני מספר חודשים. העירייה: "השריפה שאירעה במתקן המחזור נבדקת על ידי גורמי המקצוע והנושא יועבר גם לבדיקת המשטרה"

פורסם בתאריך: 22.12.22 07:48

"שכנים התריעו אבל העירייה התעלמה ורק במזל זה לא נגמר באסון", כך אמר השבוע תושב רחוב השרון בכפר סבא, לאחר שריפה של קרטונים שפרצה בפינת איסוף הקרטונים הנמצאת במגרש החניה שבין הרחובות טשרניחובסקי להשרון.

מדובר על קרטונים הנערמים במקום בעיקר על ידי בעלי עסקים סמוכים. את מה שאירע ביום שני בערב תיאר אחד הדיירים ברחוב השרון: "בין שבע וחצי לשמונה בערב אני מבחין שהבתים סביבי מוארים בכתום. הצצתי למטה ואני רואה שהקרטונים עולים באש ועשרות שכנים התגודדו מסביב. יש לציין שכוחות הכיבוי הגיעו במהרה ותחמו את השרפה למצבור הקרטונים בלבד כך שלא נגרם נזק, אבל ברור שזה יכול היה להתפשט לעצים סמוכים ולגרום לנזק גדול יותר גם לנפגעים בנפש. למזלנו זה נגמר רק באפר על רכבים. אני מעריך שזה שילוב של מזג אוויר יבש ואולי קרטונים שהיו ספוגים בשמן בגלל הסופגניות".

 

 

 

 

 

 

לטענתו, הוא יודע על תושב אחר ברחוב שהתריע בפני העירייה כבר לפני מספר חודשים שמדובר במפגע בטיחותי ואמר שזה ייגמר באסון, אבל שום דבר לא נעשה. "הפתרון לדעתנו הוא להרחיק את המצבור מהבתים ומהעצים או אפילו לבטל את הנקודה הזאת, כי כמו שהיא עכשיו זה סכנה לציבור", הוא אומר. "במקביל, העירייה צריכה לשקול לחייב את העסקים להצטייד במדחס קרטונים. היום כבר ראיתי את בעלי העסקים ממשיכים לזרוק שם קרטונים כאילו לא קרה כלום. אי אפשר להעמיס על הנקודה הזאת קרטונים בלי הכרה ולקוות לטוב".

מעיריית כפר סבא נמסר: "כל מתקני המחזור בכפר סבא מפונים בהתאם לזמני פינוי קבועים, כמו גם בהתאם לדרישות וצורך, תוך הקפדה על ניקיון העיר. השריפה שאירעה במתקן המחזור נבדקת על ידי גורמי המקצוע והנושא יועבר גם לבדיקת המשטרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר