החנוכיה הגאה בכפר סבא, עם השלט וללא השלט, צילומים פרטיים
החנוכיה הגאה בכפר סבא, עם השלט וללא השלט, צילומים פרטיים

"העברת מסר". מי השחית את חנוכיית הגאווה בכפר סבא?

שלט נתלש מהחנוכיה שהוצבה ברחוב, גם שלט חדש שהוצב נתלש. "האירוע מעביר מסר שללהט"בים אין את האפשרות ללכת ברחובות העיר בביטחון מלא", אומר לי-ים גבאי, יו"ר הפורום הגאה של כפר סבא

פורסם בתאריך: 26.12.22 15:41

מי התנכל לחנוכיית הגאווה בכפר סבא? בשאלה הזאת מתחבטים בשבוע האחרון חברי הקהילה הגאה בעיר, וזאת לאחר שביום שני שעבר, בשעות הלילה, נתלש ונגנב שלט "חנוכיית הגאווה" מהחנוכייה הגאה אשר מוצבת ברחוב אזר בכפר סבא.

כעבור מספר ימים הוצב על החנוכייה שלט חדש אבל גם הוא הוסר ונגנב בליל שישי האחרון. האירוע גרם לכעס רב בקרב אנשי הקהילה. לאחר בירור, התברר כי באזור לא מוצבות מצלמות, כך שזהות מבצע המעשה אינה ידועה.

 

לי-ים גבאי, יו"ר הפורום הגאה של כפר סבא, אמר: "עצוב לראות שהלהט"בופוביה והפשיעה נגד הקהילה הגאה אינה פוסחת על כפר סבא. לרבים האירוע נראה שולי אך הוא מעביר מסר, מסר שאין מקום ללהט"ב במרחב הציבורי, שללהט"בים אין את האפשרות ללכת ברחובות העיר בביטחון מלא. בקהילה העירונית קמו לא מעט קולות זועמים מצד אחד ומפחדים מצד אחר. מקווים שהפושעים יתפסו ושיעשה איתם הדין".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    חנוכיית הגאווה. אין לי כלום נגדם. אבל ……..מה הקטע לשים שלט. חנוכיה היא של כולם ולא מופרד. דיי יש גבול להתבלטות שלהם. כל המצעדים . תרגישו קצת יותר צניעות לא תזיק.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר