עכברושים אכלו סיבים אופטיים בכפר סבא, צילום פרטי
עכברושים אכלו סיבים אופטיים בכפר סבא, צילום פרטי

הסיבה לניתוק ברשת: עכברושים אכלו את הסיבים האופטיים בשכונת הפארק

תושבים רבים הופתעו לגלות שהם סובלים מניתוק של שרותי האינטרנט והטלוויזיה. טכנאים של בזק עמלו על התיקון מחמישי בבוקר ועד שישי בערב וסיפרו לתושבים שמדובר בתופעה

פורסם בתאריך: 4.1.23 08:31

עד כמה חיינו יכולים לעיתים להיות מושפעים מחיות קטנות, יעידו עשרות משפחות בחלקה הדרומי של שכונת הפארק בכפר סבא, שסבלו בשבוע שעבר מניתוק של שירותי האינטרנט בשל אכילת הסיבים האופטיים של חברת בזק על ידי עכברושים.

ביום חמישי שעבר הבחינו התושבים כי אין להם שירותי אינטרנט וטלוויזיה, ולאחר בירור התברר כי סיבים אופטיים של חברת בזק פשוט נאכלו על ידי עכברושים. למקום הגיעו טכנאים של חברת בזק שעמלו על התיקון. הניתוק היה מחמישי בבוקר, והבתים חוברו בהדרגה מחמישי בערב ועד שישי בצהריים.

תושב האזור סיפר לצומת השרון: "כאשר נפגעו שירותי האינטרנט שאלתי בקבוצת השכנים והתברר שכל מי שמחובר דרך הסיבים האופטיים סובל מניתוק. צריך להבין שלא מדובר רק בשירותי אינטרנט וטלוויזיה אלא גם הפעלת מוצרים נוספים דרך הסיבים, כך שזה ממש משבש את החיים להתנהל בלעדיהם".

 

 

 

מתברר שזה לא המקרה היחיד, כפי שסיפר התושב: "הטכנאי שהגיע לתקן את התקלה סיפר שאלו דברים שקורים הרבה והוא נתקל כל הזמן באכילת סיבים על ידי עכברושים. מילא שזה פגע בחיי היום יום של הדיירים, אבל אני לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות אם זה יפגע בשירותים מצילים חיים. צריכה להתבצע הדברה בתוך המחילות התת קרקעיות כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "חשוב להבדיל בין שטחים ציבוריים לשטחים פרטיים – כולל בתשתיות בזק, בהן חברת בזק אחראית על התחזוקה. בנוגע לשטחים הציבוריים – עיריית כפר סבא מבצעת באופן קבוע הדברות יזומות בכל חלקי העיר, על פי תכנית קבועה. בנוסף, העירייה מבצעת הדברות בשטחים ציבוריים, בהתאם לפניות. הנושא מדובר נמצא בבדיקה מול חברת בזק ובמידת הצורך תבוצע הדברה בתיאום עם החברה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר