רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, צילום דוברות העירייה

יומני ראש העירייה מופיעים באתר רק עד מרץ 2022. העירייה: "תקלה טכנית"

לפי החלטה שהתקבלה במועצת העיר, צריכים ראש העירייה וסגניו לשקף באתר את סדר יומם המדויק. אצל רפי סער חסרים חודשים רבים

פורסם בתאריך: 12.1.23 08:28

האם ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, לא ממלא אחר החלטות מועצת העיר? בחודש מרץ 2019 העבירה מועצת העיר כפר סבא החלטה לשקף את יומניהם של ראש העיר וסגניו. כלומר, פרסום באתר העירייה של סדר היום של נבחרי הציבור הבכירים.

באתר העירייה מופיעים באופן מסודר יומני ראש העירייה מחודש דצמבר 2018 עד חודש מרץ 2022. היומנים כוללים פירוט מדויק של סדר יומו של ראש העירייה בכל יום עם זמני הפגישות, הסיורים, הישיבות, הטקסים, הערכות מצב וכדומה. מעיון באתר עולה כי סער לא שיקף את יומניו מחודש מרץ 2022 ועד היום.

בעמוד הרלוונטי באתר העירייה ("יומני ראש העיר") מציין רפי סער: "כחלק מתהליך השקיפות והשיתוף התחייבתי להציג את סדר יומי על מנת שתוכלו להתרשם ולהיות שותפים לעשייה. אשמח לקבל מכם הצעות לשיפור וייעול ויחד נמשיך לפעול למען כפר סבא שאנו אוהבים". כאמור, למרות זאת, סדר יומו לא מפורסם באתר מזה 10 חודשים.

 

ההחלטה במועצה, שהתקבלה כמעט לפני ארבע שנים, כללה במקור גם את שיקוף יומניה של מהנדסת העירייה אך היא שונתה בהמשך על ידי ראש העירייה והקואליציה. מעיון באתר עולה כי סגני ראש העירייה מקפידים יותר מסער על שיתוף יומניהם: דני הרוש פרסם את יומנו האחרון בנובמבר 2022, ואורן כהן באוקטובר 2022.

חברת המועצה הדר לביא, ראש סיעת כפר סבא מתקדמת, אמרה: "שיקוף היומנים הוא הדרך בה נוכל לדעת מה במה עוסק ראש העיריה שלנו ומה סדרי העדיפות שלו. כך מתחייב וכך ראוי שיעשה. כך גם הוחלט לפני כארבע שנים. האם לציבור לא מגיע לדעת כמה זמן משקיע סער בקידום ופתרון הבעיות השונות בעיר? למשל, לאחרונה התגלה שרק 1% מהתקציב העירוני מושקע בתחבורה. האם עיון ביומנו של ראש העיר יגלה שרק אחוז אחד מזמנו מושקע בטיפול במשבר התחבורה? כך או כך, זכותו של הציבור לדעת".

מעיריית כפר סבא נמסר: "מדובר בתקלה טכנית בלבד, היומנים יפורסמו בהקדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר