רועי גוילי וכלבתו שלג, צילומים באדיבות המשפחה
רועי גוילי וכלבתו שלג, צילומים באדיבות המשפחה

באמצע היום ברחוב ויצמן: אלמוני חטף מתושב על הרצף האוטיסטי את כלבת השיצו שלו

"הוא עצוב כי מאוד נקשר אליה, לא עזב אותה לדקה וישן איתה ביחד", מספרת אמו של רועי גוילי, הדס. היא מספרת גם על אנשים רבים שהתנדבו לסייע ואשה אחת שהבטיחה לרועי כלב חדש

פורסם בתאריך: 16.1.23 08:29

"רועי היה מאוד קשור לכלבה שלו והוא פשוט עצוב מאוד מאז שהכלבה נחטפה מידיו", מספרת הדס גוילי מכפר סבא. זאת לאחר שכלבת השיצו נחטפה מבנה בן ה- 39, המצוי על הרצף האוטיסטי. זה קרה בצהרי היום ברחובה הראשי של כפר סבא.

המקרה אירע ביום רביעי האחרון, כאשר הדס ורועי יצאו לסידורים ברחוב ויצמן. את שאירע מספרת הדס : "חניתי בחניית נכים מחוץ לחנויות שמול רחוב ויצמן 130 בכפר סבא. זה היה בסביבות השעה 13:30. נכנסתי לאחת החנויות ברחוב ורועי נשאר ברכב כאשר הדלת פתוחה ורגליו מחוץ לרכב ועליו הכלבה שלג שהוא כה אהב. לפתע הגיח בחור על קורקינט, חטף ממנו את הכלבה ונעלם. מדובר בכלבה מזן שיצו בת שלושה חודשים, זה קרה שלושה שבועות אחרי שרועי קיבל אותה".

הדס ממשיכה: "רועי היה בהלם אבל חיכה לי ברכב. כאשר חזרתי לרכב הוא אמר לי שמישהו חטף לו את הכלבה וברח. כאשר שאלתי אותו למה לא אמר משהו למי שחטף לו את הכלבה מהיד, הוא אמר שהוא פחד מאוד שהוא ירביץ לו. הוא לא הפסיק לדבר על הכלבה שנחטפה ממנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

 

 

 

הדס מספרת כי רועי התעצב מאוד מאובדן הכלבה האהובה שנחטפה מידו: "הכלבה שלג אמנם הייתה אצלו רק שלושה שבועות אבל הוא מאוד נקשר אליה, לא עזב אותה לדקה וישן איתה ביחד. רועי לקח את זה קשה מאוד וכל הזמן אמר איך הוא לקח לי את הגורה מהידיים. אנחנו מניחים שהכלבה נגנבה משום שהיא יקרה ובטח נמכרה כבר הלאה. במקום הספציפי אין מצלמות אבטחה כך שלא ניתן לזהות את מי שחטף את הכלבה".

בעקבות פוסט שהעלתה אחותו של רועי, הוזמנה הדס כבר למחרת להתראיין, ביחד עם רועי, בתכניתו של עודד בן עמי בערוץ 12. בעקבות הראיון פנו להדס אנשים רבים, ביניהם מישהי המגדלת כלבים ושהציעה לרועי כלב בן 3 חודשים ללא תשלום.

הדס: "אם מישהו ראה או שמע על הכלבה של רועי הוא מוזמן להתקשר אליי לטלפון מספר 054-4832530. אני רוצה להודות לאנשים טובים ורבים שהתקשרו להציע את עזרתם לרועי ובמיוחד לאישה שהציעה לתת לרועי כלב חדש. אני מקווה שבקרוב יהיה לו כלב חדש שיעשה לו טוב על הנשמה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר