עידן צאובר (מימין) ואוראל בן חיים, צילומים מהפייסבוק
עידן צאובר (מימין) ואוראל בן חיים, צילומים מהפייסבוק

הותר לפרסום: שתיים מארבע העצורות בפרשת "המזוודות הוורודות" הן תושבות כפר סבא

הפרשה התפוצצה כאשר ארבע צעירות שחזרו מברלין נעצרו בשדה התעופה בן גוריון בחשד כי ניסו להבריח סמים בשווי מיליוני שקלים. עו"ד ליה פלוס, המייצגת את אחת החשודות: "היא הוכשלה כנראה על ידי גורמים מנוסים ממנה"

פורסם בתאריך: 22.1.23 13:21

בית המשפט התיר היום לפרסום את שמותיהן של ארבעת העצורות בפרשה שזכתה לכינוי "פרשת המזוודות הוורודות" שתיים מארבע העצורות הן צעירות תושבות כפר סבא.

מדובר בפרשה שהתפוצצה בתחילת השבוע שעבר, כאשר ארבע צעירות שחזרו מברלין נעצרו בשדה התעופה בן גוריון בחשד כי הן שימשו בלדריות וניסו להבריח בטיסה מברלין לנתב"ג סמים מסוג קוקאין וקטמין במשקל כולל של 15 ק"ג ובשווי של מיליוני שקלים.

 

 

עו"ד ליה פלוס דומב, צילום עזרא לוי

עו"ד ליה פלוס דומב, צילום עזרא לוי

היום התיר בית המשפט לפרסם את שמן של העצורות. שתיים מהן הן כאמור תושבות כפר סבא: אוראל בן חיים ועידן צאובר, שתיהן בנות 24. שתי החשודות האחרות הן ארבל מזרחי (23) מתל אביב ולי פוני (22) מקרית גת.

בית המשפט דחה את בקשת הערר שהגישו החשודות על מעצרן וכאמור התיר לפרסם את זהותן. הארבע הובאו הבוקר (ראשון) לדיון להארכת מעצרן בבית המשפט השלום בראשון לציון, כאשר המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרן ב-12 ימים נוספים. בית המשפט החליט להאריך את מעצרן בשבוע, עד יום ראשון הבא.

עו"ד ליה פלוס, שמייצגת את עידן צאובר, אמרה: ״מדובר בצעירה ללא עבר פלילי שמעולם לא עברה על החוק וככל הנראה הוכשלה על ידי גורמים מנוסים ממנה. אני משוכנעת שעם התקדמות החקירה תתברר חפותה המוחלטת. הארכת המעצר הנוכחית נועדה אך ורק כדי לנסות ולייחס לחשודות עבירות דומות נוספות ולשים יד על "ראש הנחש". המשטרה עושה שימוש בחשודות כבנות ערובה וכמנוף לחץ ואסור לתת לזה יד ולכן אוודא את שחרורה של מרשתי ללא דיחוי".

עו"ד שלום בן שבת, המייצג את אוראל בן חיים, מסר: "מדובר באירוע מצער בו לעת הזו הנסתר רב על הגלוי. מרשתי, בת טובים, נעדרת כל עבר פלילי, מכחישה מכל וכל את המיוחס לה. חשוב להבהיר שברשותה של מרשתי לא נתפס כל סם. אני מאמין שבסופו של יום יוברר כי ידה של מרשתי לא הייתה במעל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר