איתן צנעני, צילום פרטי
סגן ראש העירייה, איתן צנעני, צילום פרטי

צנעני לסער בעקבות הפעלת נעים בסופ"ש: "איננו מחויבים לך"

כעס גדול של סגן ראש העירייה על ראש העירייה בעקבות ההצטרפות של כפר סבא למיזם התחבורה בסופי שבוע. "ציפיתי ממך להגינות בסיסית כלפיי וכלפי הציבור הדתי והחרדי והמסורתי", כתב צנעני לסער

פורסם בתאריך: 30.1.23 08:28

האם הקואליציה של ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, נחלשת? עו"ד איתן צנעני, סגן ראש העירייה, הודיע בסוף השבוע כי אינו מחויב יותר מבחינה קואליציונית או פוליטית לראש העירייה וזאת במחאה על הפעלת פרויקט "נעים בסופ"ש" שהחל לפעול ביום שישי האחרון.

צנעני, סגן ראש העירייה (לא בשכר) וראש הסיעה הדתית "תנופה", תקף במכתבו את ראש עיריית כפר סבא: "בימים האחרונים חתמת מאחורי גבי על הסכם עם רון חולדאי ועיריית תל אביב על פיו צירפת את כפר סבא למיזם חילול השבת האזורי, נעים בסופ"ש. בכל פעולות חילולי השבת שביצעת במהלך כהונתך לא שיתפת אותי מראש ובדרך כלל כשהייתי מגלה על כך בדיעבד, היית מתרץ זאת בכך שלא הייתה לך ברירה. פעולה חד צדדית זו של הצטרפות למיזם חילול השבת האזורי ההמוני של רון חולדאי נעשתה מבלי שיש צורך אמיתי בכך שכן כבר קודם לכן בחרת להפעיל תחבורה עירונית בשבת שנתנה מענה למי שהיה זקוק לכך (ואגב, נכשלה כישלון חרוץ בהעדר ביקוש)".

צנעני המשיך: "ציפיתי ממך להגינות בסיסית כלפיי וכלפי הציבור הדתי והחרדי והמסורתי אשר נהר בהמוניו בסיבוב השני לבחור בך לראשות העיר ובזכותו אתה מכהן כראש העירייה. הצטרפות זו למיזם של גורמים המצהירים במפורש כי מטרתם במיזם זה הינה פגיעה בממשלה היא מקוממת וחבל שאתה נותן לכך יד".

 

צנעני מעלה טענות שמהן ניתן ללמוד על משבר אמון בינו לבין ראש העירייה: "אציין כי גם ברמה האישית אני מאוכזב קשות מהתנהלותך שכן אתה יודע היטב כמה סייעתי לך לפני ומאחורי הקלעים לפתור בעיות ומשברים וגמלת לי רעה תחת טובה. התנהלותך זו מהווה הפרה בוטה ומהותית של ההסכם הקואליציוני. אין לי ספק שהשבת תתבע את עלבונה".

בסיום מכתבו ציין צנעני: "לאור התנהלותך זו, אינני מרגיש עוד כל מחויבות קואליציונית או פוליטית כלפיך על כל המשתמע מכך וסיעתנו תפעל לשיקול דעתנו בכל דבר ועניין".

למרות שלא הצהיר כי סיעתו, המונה שלושה מנדטים, עוברת לאופוזיציה, אין ספק כי מדובר בטלטלה פוליטית אשר יכולה לשנות את מאזן הכוחות בתוך מועצת העיר, בה החלוקה תהיה מעתה 10 חברי מועצה בקואליציה מול 8 חברי אופוזיציה וכאמור 3 חברי סיעתו של צנעני שאינם רואים את עצמם מחויבים לתמיכה אוטומטית בראש העירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר