רס"ם רועי שפיטלניק, מצטיין מפקד חטיבת האש צילום דובר צה"ל
רס"ם רועי שפיטלניק, מצטיין מפקד חטיבת האש צילום דובר צה"ל

"זה מרגש, בעיקר כי הילדים שלי גאים באבא שלהם". רועי שפיטלניק מצטיין חטיבת האש 282

"בירי מבצעי אם אני לא עולה על המטרה מהר, יכול להיות שפספסנו את הסיוע שהיינו צריכים לתת וחיילים יפגעו", אומר רס"מ שפיטלניק, שנבחר למצטיין בזכות מקצועיותו ומסירותו

פורסם בתאריך: 23.4.23 07:33

היום, יום חמישי, ה-20.4.2023, מתקיים טקס מצטייני מפקד חטיבת האש 282, אלוף משנה נמרוד ציבולסקי, זאת לכבוד יום העצמאות ה-75. בין המצטיינים נבחר רס"מ (מיל׳) רועי שפיטלניק מכפר סבא, המשרת כלוחם בגדוד המילואים "שפיפון" 404 של חטיבת האש 282. רועי קיבל את ההצטיינות בזכות מסירותו ומקצועיותו.

רועי בן ה-39 נשוי לליטל ואבא לשני ילדים מדהימים, טום בן ה 6 שעולה לכיתה א' ומיקה בת ה-3 וחצי. הוא התגייס בשנת 2002 לגדוד נמר 405, בו מילא מספר תפקידים במשך שירותו הסדיר. מאז 2006 רועי משרת במילואים, ככוון בצוות תומ״ת 1א בפלוגה ב'.

 

 

רועי מספר על התפקיד: ״ככוון, האחריות לדיוק בפגיעה שייכת לי. בירי מבצעי אם אני לא עולה על המטרה מהר, יכול להיות שפספסנו את הסיוע שהיינו צריכים לתת וחיילים יפגעו, יש כאן המון אחריות. הדיוק על המטרה גם מביא לפגיעות טובות יותר. אני לא יודע בדיוק למה נבחרתי לקבל הצטיינות, אך מאז שהתגייסתי למילואים, אני מגיע לכל הימים, ומבקש לעזור ככל הניתן. אני מרבה לשוחח עם החיילים הצעירים שמגיעים לפלוגה ומשתדל תמיד, גם כשקשה, שמי שמגיע ירגיש בבית".

רועי אומר על קבלת הצטיינות: ״האמת, זה מרגש. בעיקר כי הילדים שלי גאים באבא שלהם. אני רוצה להודות לאשתי, שהיא למעשה צריכה להתמודד עם כל ההיעדרויות שלי, זה גם פוגע לה לא מעט בעבודה כי היא מחסירה הרבה שעות, וגם צריכה להתמודד לבד עם כל התקלות. במילואים האחרונים בחודש דצמבר, היא התמודדה כמעט לבד עם מחלה של שני הילדים בזמן שאני תופס קו. לא פשוט, לא קל, אבל מגיעה לה כל מילה טובה אפשרית, בלעדיה לא הייתי יכול להגיע למילואים ולהיות רגוע ומרוכז בעבודה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר