אסנת ספורטה, צילום פרטי
אסנת ספורטה, צילום פרטי

אישה שלישית תתמודד על ראשות עיריית כפר סבא: ד"ר אסנת ספורטה מצטרפת למרוץ

אל הדר לביא ואל עדי לוי סקופ מצטרפת חברת המועצה שפרשה כשנה לאחר הבחירות מסיעתו של רפי סער והקימה סיעת יחיד. "יש לי ניסיון אקדמי ומוניציפלי רב", אומרת ספורטה

פורסם בתאריך: 4.5.23 17:39

המרוץ לראשות עיריית כפר סבא מתרחב: חברת המועצה, ד"ר אסנת ספורטה, תתמודד על ראשות עיריית כפר סבא בבחירות שיתקיימו ב-31 באוקטובר השנה.
התמודדותה של ספורטה חושפת מרוץ נשי מעניין ביותר לתפקיד ראש העירייה, כאשר עד כה הכריזו כבר חברות המועצה הדר לביא ועדי לוי סקופ על מועמדותן לראשות העירייה. ההערכה בקרב החוגים הפוליטיים בעיר כי ראש העירייה רפי סער יכריז גם הוא בקרוב, באופן טבעי, על התמודדות נוספת לתפקיד שבו הוא מכהן בארבע וחצי השנים האחרונות.

ד"ר ספורטה (בת 53, נשואה למולי ואמא לשלוש בנות) כיהנה עד לפני מספר חודשים כסמנכ"לית עיריית חדרה וסיימה את התפקיד כדי להתמודד על ראשות העירייה. כזכור, בפברואר 2020, קצת יותר משנה לאחר הבחירות של 2018, פרשה ספורטה מהקואליציה ומסיעתו של רפי סער והקימה סיעת יחיד. ספורטה נימקה אז את פרישתה בשל "חילוקי דעות מהותיים על אופן ניהול העיר ואי העמידה של רפי בהבטחות הבחירות שלו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


ספורטה אמרה השבוע ל"צומת השרון": "לרפי סער ולי יש פערים משמעותיים בתפיסות הניהוליות. החזון שלנו לכפר סבא שונה במהותו. בכוונתי להפוך את כפר סבא לעיר פורצת דרך בכל התחומים. אוביל תכניות פיתוח ובניה שיאפשרו לצעירים שלנו לחזור הביתה, תוך שמירה על אופייה הייחודי של כפר סבא. אחזיר את מערכת החינוך שלנו להיות מובילה וחדשנית. אני מתחייבת ליזום, יחד עם משרד התחבורה, פתרונות יצירתיים וארוכי טווח לבעיות התחבורה שנוצרו בעיר בשנים האחרונות ולהחזיר את הביטחון האישי לתושבים. כפר סבא התברכה בתושבים איכותיים שהם נכס יקר לעיר ובכוונתי לפעול בכל המישורים כדי לספק להם את השירותים העירוניים הטובים ביותר".

עוד אמרה ספורטה: "יש לי ניסיון אקדמי ומוניציפלי רב ואני חתומה על מספר מהפכות שיזמתי והובלתי במהלך תפקידיי הקודמים, כסמנכ"לית עיריית חדרה ומנהלת אגף החינוך בעיריית חולון".

בתחום האקדמי, ד"ר ספורטה הובילה את מחקר בתי הספר הניסויים בישראל והיא בעלת תואר PH.D בתחום מדיניות החינוך מטעם אוניברסיטת תל אביב ובוגרת התוכנית למנהל עסקים באוניברסיטת 'הרווארד' בבוסטון. כמו כן, היא מומחית בהובלת רפורמות בארגונים מורכבים. אירוע ההכרזה הרשמי על תחילת הקמפיין יתקיים ב-1 ביוני בקאנטרי קלאב בכפר סבא.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר