יצחק ולד בטקס הנחת אבן הפינה לפארק העירוני. צילום: ארכיון עיריית כפר סבא
יצחק ולד בטקס הנחת אבן הפינה לפארק העירוני. צילום: ארכיון עיריית כפר סבא

"מורשת של עשייה למען הציבור". פארק כפר סבא נקרא על שמו של יצחק ולד ז"ל

ולד ז"ל, בן העיר כפר סבא, ראש העירייה בין השנים 1982-2003, הוביל בחזונו את כפר סבא בכל התחומים, ובין הפרויקטים שהוביל יזם את הקמת הפארק

פורסם בתאריך: 16.5.23 08:50

פארק כפר סבא נקרא אתמול (שני) רשמית על שמו של ראש העירייה לשעבר, יצחק ולד ז"ל, שהיה מהוגי הקמת הפארק ומי שהניח את אבן הפינה להקמתו.

ולד ז"ל, בן העיר כפר סבא, ראש העירייה בין השנים 1982-2003, הוביל בחזונו את כפר סבא בכל התחומים, והפך אותה לעיר שוקקת חיים, מרכז תרבות, מוזיקה וספורט. בתקופתו, עברה העיר מהפכה תכנונית, הפכה למעצמת חינוך ובין הישגיו הרבים ניתן למצוא את גיבוש תכנית המתאר של כפר סבא, יוזמה והנעת הקמת הפארק העירוני, הקמת החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, הקמת קניון ערים, הקמת קריית החינוך ועוד. בשנת 2010 הוענק לו תואר אזרח של כבוד.

שלט הכניסה לפארק, צילום eclipse media

שלט הכניסה לפארק, צילום eclipse media

ראש העירייה רפי סער, רעייתו מיטל, ורדה ותומר ולד. צילום: eclipse media

ראש העירייה רפי סער, רעייתו מיטל, ורדה ותומר ולד. צילום: eclipse media

יצחק ולד ז"ל הובא למנוחות בספטמבר 2021, לאחר שהלך לעולמו בגיל 82, בעקבות מאבק במחלת הקורונה. טקס קריאת הפארק על שמו התקיים כאמור אתמול, בשעה 16:30, בנוכחות ראש העירייה רפי סער, חברות וחברי מועצה ובני משפחת ולד. הטקס כלל הסרת לוט משלט הפארק ומופע לכל המשפחה באמפי הפארק.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


ראש העירייה, רפי סער, אמר: "בהתרגשות גדולה והרבה מאוד כבוד, השקנו הערב את פארק יצחק ולד. מעבר לכך שיצחק היה האדם שפתח לי את הדלת, והייתה לי הזכות העצומה לשרת אותו כעוזר האישי שלו, כסמנכ״ל וכמנכ״ל העירייה, זכיתי לראות מקרוב את האבא של כפר סבא. בכל כך הרבה חום ותשוקה בלתי נגמרת, ולד פיתח את כפר סבא בכל קשת התחומים, מהקמת אזור התעשייה עתיר ידע, לבניית יחידות דיור לבני העיר, בחינוך, בתרבות, ברווחה ותרומה משמעותית בכל תחומי החיים של התושב. יצחק היה לי כמצפן שכיוון לי את הדרך, אם זה בשמירה על כפר סבא כעיר עם איכות החיים הטובה בישראל, בדאגה לדור העתיד והמשך החזון של ולד כמיצוב כפר סבא כדוגמה ומופת לאיך עיר מתפתחת וגדלה. אני רוצה להודות לכל מי שהיה שותף לנושא, ובעיקר לורדה, תומר ובני המשפחה. נמשיך לעמוד לצדכם בכל עת ואני מבטיח כי נוסיף להזכיר ולספר את סיפורו של יצחק בקרב תושבי העיר ודור העתיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר