ניידת, משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת, משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

"מסתובב בשכונה סוטה, היום הוא עשה מעשים מגונים מול ילד צעיר מאוד"

תושבים בשכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא מתלוננים על אדם שמסתובב בגינות ומבצע בעצמו מעשים מיניים מול ילדים. "הגיע הזמן שהמשטרה תעשה לזה סוף", הם אומרים בחשש

פורסם בתאריך: 18.5.23 08:12

שיחת היום בשכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא בשבוע האחרון, הוא החשש והחשד כי ברחבי השכונה מסתובב גבר שביצע מעשים מגונים מול ילדים בגינות ציבוריות בשכונה.

בקבוצה הוואצאפ השכונתית דיווחו תושבים על מספר מקרים המבססים חשד זה. אחת התושבות כתבה: "רוצה להסב תשומת ליבכם. הבן שלי חזר היום לקראת ערב הביתה (רחוב שיינפיין), כאשר אדם ישוב ברכב אפור צפר לו, תפס את תשומת ליבו, וביצע מעשים מגונים מולו. כמובן שהודעתי למשטרה".

תושבת אחרת כתבה: "אנחנו הברחנו אותו מהגינה בנלקין ביום ראשון האחרון. תפיצו גם בכל הקבוצות של השכונה ופקחו עיניים". אחרת הוסיפה: "מסתבר שמסתובב בשכונה סוטה/פדופיל. היום הוא עשה מעשים מגונים מול ילד צעיר מאוד. לאחר בדיקה, מסתבר שזה מישהו שביום ראשון האחרון זוהה כחשוד בגינת נלקין והצלחנו להבריח אותו משם. אני חושבת וחושדת שהוא צפה וצילם ילדים. באותו יום פתחתי קריאה במוקד ואף צילמתי אותו …".

 

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תושבת השכונה אמרה השבוע: "מדובר באדם שנצפה כמה פעמים ברחבי השכונה ולא בפעם הראשונה עם עדויות על ביצוע מעשים מגונים מול ילדים. זה מאוד מדאיג ומלחיץ. הגיע הזמן שהמשטרה תעשה לזה סוף כי הרבה ילדים והורים חוששים מסיטואציות לא נעימות בלשון המעטה".

על פי דיווחי התושבים החשוד נצפה בשתי גינות ציבוריות, האחת ברחוב נלקין והשניה בסמוך לגני העירייה תפוז ולימון ברחוב וינברג. ביום ראשון, לדברי התושבים, נעצר החשוד על ידי המשטרה, אך למרות פניות חוזרות ונישנות למשטרה, המשטרה לא הגיבה לפנייתנו בקשר למעצרו.

לפי מידע שהגיע ל"צומת השרון" החשוד נעצר אך שוחרר מכיוון שפעולות החקירה לא העלו חשד לפדופיליה או עבירות מין ולא היו תלונות או קורבנות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר