תאונה בסמוך לשדה ורבורג, תיעוד מבצעי מד"א
תאונה בסמוך לשדה ורבורג, תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע בן 30 מכפר סבא נהרג מפגיעת רכב, צעירה בת 20 מטירה תזומן לחקירה

תאונה קשה בכביש 554 סמוך לשדה ורבורג. פראמדיק מד"א סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק של כ-50 מטר מהאופנוע שעלה באש"

פורסם בתאריך: 22.5.23 09:02

עדכון אחרון: 22.5.23 10:42

תאונה קטלנית וטראגית: תושב כפר סבא בן 30, נהרג אתמול (ראשון) מפגיעת רכב בכביש 554 סמוך לשדה ורבורג. המשטרה הודיעה כי תזמן לחקירה תושבת טירה בחשד למעורבות בתאונה הקשה. רוכב האופנוע נפצע אנושות ופונה למרכז רפואי מאיר, למרבה הצער נמסר הבוקר כי נקבע מותו.

מדוברות מד"א נמסר אתמול בערב: בשעה 21:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על אופנוע שנפגע מרכב בכביש 554 סמוך לשדה ורבורג. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים מאיר שלושה פצועים, בהם: רוכב האופנוע גבר בן 30 במצב אנוש תוך פעולות החייאה עם חבלה רב מערכתית ושתי פצועות מהרכב במצב קל.

חובש רפואת חירום במד"א, מאור ברוך, סיפר: "מדובר בתאונה קשה בין אופנוע לרכב פרטי. רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק של כ-50 מטר מהאופנוע שעלה באש, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים. שתיים מנוסעות הרכב שנפצעו בתאונה פונו מהמקום בניידות טיפול נמרץ של מד"א במצב קל".

 

 

מהמשטרה נמסר: המשטרה תזמן לחקירה תושבת טירה בחשד למעורבות בתאונת דרכים קשה סמוך לשדה ורבורג, בה נפגע רוכב אופנוע שליחויות באורח אנוש. בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה בכביש 554 סמוך לשדה ורבורג במעורבות כלי רכב ואופנוע. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו (אתמול) לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה יזמנו לחקירה את נהגת הרכב – תושבת טירה כבת 20 בחשד למעורבות בתאונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר