שריפה בצור משה, צילום איחוד הצלה
שריפה בצור משה, צילום איחוד הצלה

שריפה גדולה פרצה בשרון, תושבים פונו מבתיהם, מטוסי כיבוי הוזעקו | צפו

שריפה בשטח קוצים באזור צור משה בשרון סיכנה חלק מבתי היישוב. בכבאות והצלה דיווחו כי נבלמה התפשטות האש וצוותים רבים פועלים במקום

פורסם בתאריך: 27.5.23 14:52

עדכון 16.30 – הושגה שליטה על האירוע, רוב הכוחות שוחררו כולל כל מטוסי הכיבוי. כל התושבים חזרו לבתים ואין פגיעות בנפש או ברכוש. הצוותים מבצעים כיבוי סופי לנקודות בודדות שעדיין בוערות.

14:50 – שריפת קוצים גדולה בשרון באזור צור משה: במוקד 102 התקבלו מספר קריאות על שריפת קוצים גדולה שמתפתחת בשטח הפתוח של הישוב צור משה, בקרבת יער קדימה. למקום הוזנקו כוחות כיבוי וחילוץ רבים מתחנת נתניה ועוד תחנות מהמחוז, ובנוסף סיוע חוצה מחוזות מתחנת חדרה. גם מטוסי כיבוי מסייעים בכיבוי האש.

השריפה החלה להתקרב לקו ראשון של הבתים ברחוב הגפן בישוב צור משה ואזרחים פונה מבתיהם. בשלב הזה כוחות הכיבוי בלמו את התפשטות השריפה.

 

במקום פועלים כרגע שמונה צוותים, לוחמי האש פזורים בכל שטח השריפה ובמספר גזרות ובמקביל לכיבוי השריפה. מפקד האירוע הוא מפקד מחוז מרכז, טפסר רוני קדם, במקום נמצא גם מפקד תחנת נתניה ערן נתנאל.

בכיבוי השריפה מסייעים שישה מטוסים מטייסת אלעד, כאשר חלקם פועלים עם קצף כיבוי וחלקם עם חומר מעכב בעירה בהתאם לדרישות הצוותים בשטח.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר