עדי לוי סקופ, צילום מיכל בנדק
עדי לוי סקופ, צילום מיכל בנדק

עדי לוי סקופ עוזבת את הקואליציה ותוקפת את סער

כזכור באחרונה הכריזה לוי סקופ כי תתמודד על ראשות העירייה. "התגלעו ביני ובין רפי סער מחלוקות מהותיות ביותר", אמרה. גורמים בלשכת סער: "כפר סבא תמשיך להסתער קדימה לעתיד טוב יותר" 

פורסם בתאריך: 29.5.23 08:15

מתמודדת לראשות העירייה ועוזבת את הקואליציה במועצת העיר: חמישה חודשים לפני הבחירות לראשות העירייה ולמועצת העיר, הודיעה חברת המועצה, עו"ד עדי לוי סקופ, כי היא עוזבת את הקואליציה ועוברת לשורות האופוזיציה.

לוי סקופ, שהכריזה לאחרונה על התמודדות לראשות העירייה בבחירות שיתקיימו ב-31 באוקטובר, הייתה חברה בקואליציה מראשית דרכה של הקדנציה הנוכחית ובין השאר היא מכהנת כיו"ר מועצת הנשים, מחזיקת תיק התרבות ותיק השכונות הירוקות. את עזיבתה את הקואליציה עתה, מנמקת לוי סקופ כאובדן אמון מוחלט בראש העירייה, רפי סער, וביכולותיו, חילוקי דעות קשים לגבי אופן ניהול העיר ופערים ערכיים מהותיים.

"במשך השנים וביתר שאת בשנה האחרונה התגלעו ביני ובין רפי סער מחלוקות מהותיות ביותר ביחס לאופן ניהול העיר ופערים ערכיים מנהיגותיים", מסבירה לוי סקופ וממשיכה: "עשיתי כל מאמץ כדי להתגבר על המחלוקות ולהילחם על עמדותיי מתוך הקואליציה. אבל כעת הגיעו מים עד נפש ולא אסכים לעבוד לסדר היום על האירועים האחרונים".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


לוי סקופ אמרה: "לצערי הרב במקום להגן על כפר סבא כעיר ליברלית ושוויונית, רפי סער בחר בדרך אחרת. הוא יצא באופן בוטה נגדי ונגד חבריי למועצת העיר והצביע נגד הצעות לסדר שנועדו להגן על מערכת החינוך מפני פגיעה וביטול תכניות שוויון ומגדר בעיר. לא ראינו אותו נלחם עבורנו בכנסת, לא ראינו אותו בשביתת הרעב של ראשי הרשויות והשיא היה בשבוע שעבר בהורדת שלטים ברחבי העיר בטענה כי הם "פוגעים ברגשות הציבור". לא זכורה לי כזו פגיעה בוטה בחופש הביטוי בכפר סבא, בוודאי לא במרחב הציבורי. וכל ספין תקשורתי לאחר מכן הוא בבחינת ציניות גמורה והעלבת האינטליגנציה של תושבי ותושבות העיר. נוסיף לכך את אירועי הימים האחרונים המבטאים ניסיון לכפות על העיר החלטות הרות גורל, אשר ישפיעו על חיינו למשך עשורים קדימה, וזאת חודשים ספורים בטרם הבחירות, בחוסר שקיפות מוחלט ותוך התעלמות בוטה ממועצת העיר ונבחרי הציבור. זו לא דרך, זו לא מנהיגות. לדמוקרטיה אין מחיר וחוסר הערכים הזה יוביל להרס הבית שלנו. אמשיך כמובן לכהן כחברת מועצה ואפעל ולשרת את התושבים במסירות גדולה".

גורמים בלשכת ראש העירייה אמרו: "ראש העיר כפר סבא רפי סער יחתום בקרוב על תכנית הצעירים – התוכנית החשובה והמשמעותית בתולדות כפר סבא. התוכנית תכלול פתרונות תחבורתיים לשכונה ולרחבי העיר, הזדמנויות תעסוקה חדשות, תאפשר קידום מהיר של תהליכי התחדשות עירונית ברחבי העיר, בדגש על התחדשות שכונת יוספטל, ותבטיח את הישארותם של בני ובנות העיר הצעירים כך שיתאפשר להם לרכוש דירה איכותית בהנחה משמעותית – ובמחיר נמוך ביחס לשוק. ראש העיר מאחל בהצלחה לכל הגורמים הפוליטיים שהכריזו מאבק בפיתוח העיר, כל אחד ממניעיו – וכפר סבא תמשיך להסתער קדימה לעתיד טוב יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר