עמית מזרחיל צילום פרטי
עמית מזרחיל צילום פרטי

"השארת חור בלב בצורה שלך". טורניר לזכרו של הילד עמית מזרחיל שנפטר מסרטן

בטורניר ישתתפו כל קבוצות העיר כפר סבא וכן נבחרת אמנים ונבחרת מאמנים. אירוע מרגש לזכרו של עמית, שנפטר בגיל 10, התקיים בבית הספר דבורה עומר בו למד

פורסם בתאריך: 31.5.23 08:39

זוכרים את עמית: בשבת הקרובה (3 ביוני) יתקיים בכפר סבא טורניר כדורגל מיוחד לזכרו של עמית מזרחיל ז"ל מכפר סבא שנפטר לפני כשנתיים, בהיותו בן 10 בלבד, לאחר מאבק של חצי שנה במחלת הסרטן.

הטורניר, שנושא את השם "עמיתי כפר סבא", יתקיים במגרשי האימונים של מחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, בה שיחק עמית לפני מותו. הטורניר ייפתח בשעה 9:00 בהשתתפות קבוצות טרום א' של ארבעת מועדוני הכדורגל בעיר (הפועל כפר סבא, מכבי כפר סבא, בית"ר כפר סבא ועליה כפר סבא) ולאחריו יתקיים משחק ראווה של נבחרת האמנים של ישראל נגד נבחרת המאמנים ותחרות פנדלים "עמית לשער". לאחריו יתקיים טקס הסיום המסורתי.

משפחת מזרחיל. ההורים אורן ויעל, האחות יובל ועמית ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

משפחת מזרחיל. ההורים אורן ויעל, האחות יובל ועמית ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

בשבוע שעבר נערכה פעילות מיוחדת לזכרו של עמית בבית הספר "דבורה עומר" בכפר סבא, בו למד עמית. ברחבי בית הספר פוזרו תחנות שייצגו את האהבות של עמית: משחקי ספורט, קומיקס, בניית דגמים מיוחדים. בבית הספר נפרסו מחשבים שהיו פתוחים באתר לזכרו של עמית והילדים למדו עליו, ראו תמונות שלו וגם כתבו דברים לזכרו. בבית הספר גם נחנך "ספסל החברות" לזכרו של עמית, ערך שהיה חזק מאוד אצלו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


ביום ראשון שעבר התקיימה אזכרה במלאת שנתיים למותו של עמית. אמו יעל ספדה לו: "התפקיד העיקרי בחיי הוא להיות אמא ואמא נשארת אמא כל עוד היא קיימת אז גם היום עמיתי כשאתה נוכח בצורה אחרת אני תמיד אמשיך להיות אמא שלך, תמיד אהיה גאה על היותי אמא שלך, אמשיך להנכיח אותך, לדבר עליך, להנציח אותך כדי שכל מי שמכיר אותי ידע שהיה פה ילד שקראו לו עמית ושהוא היה עולם ומלואו והשאיר אחריו חלל עצום וחור בלב שלי בצורה שלך. תודה על הזכות להיות אמא של גיבור העל שהיית והינך במשך עשר שנים. אני מקווה שאתה מרוצה מכל מה שאנחנו עושים כאן כדי שתמשיך להתקיים ולהיות עוד קצת כאן איתנו, לגעת בעוד ועוד אנשים ולתת להם הרבה כוחות והשראה. אני לא באמת יודעת איך ממשיכים את החיים בלעדיך עמיתי וממתינה יום יום לסימן ממך שאתה בסדר. תשמור עלינו, תמשיך לשלוח לי סימנים ותופיע יותר בחלומות".

הטורניר לזכרו של עמית מזרחיל, צילום באדיבות המשפחה

הטורניר לזכרו של עמית מזרחיל, צילום באדיבות המשפחה

אביו אורן ספד לו: "אני ממשיך לקיים בעולם את האהבות שלך, ואת התכונות המדהימות שלך ככל יכולתי, ואני ממשיך לדאוג שנוכחותך תהיה במחשבות ובלב של האנשים. שיחשבו עליך, שיזכרו בך, שיכירו אותך גם אם לא הכירו אותך בחייהם, כי הגיע לאנשים הטובים שבעולם הזה להכיר אותך ולחוות אותך. הבאת כל כך הרבה לעולם הזה ותפקידי עכשיו הוא לדאוג שכל זה יישאר כאן וימשיך הלאה. עמית, אני מקווה שאתה רואה שם מלמעלה את האירוע הכל כך מרגש שעשו לזכרך אתמול בבית הספר שלך. כמה אהבה וגעגועים באו לידי ביטוי שם. כמה זיכרון מדויק ממך. 730 יום מאז הפעם האחרונה שדיברנו, שהתחבקנו. הזמן עובר אבל הכאב על החוסר שלך נהיה חד ושורף יותר ככל שהזמן עובר. כל כך הרבה תהיות ומחשבות, אתה אינך והעולם ממשיך לנוע ולהתקדם וזה בלתי נתפס".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר