השקת הקמפיין של אסנת ספורטה, צילומים פרטיים
השקת הקמפיין של אסנת ספורטה, צילומים פרטיים

ספורטה השיקה את קמפיין הבחירות שלה: "יש הבדל מהותי ביני לבין רפי סער"

בנוכחות מאות אנשים השיקה חברת המועצה את הקמפיין שלה במרוץ לראשות העירייה. "אני רוצה להפוך את כפר סבא לעיר הכי טובה למשפחות בישראל", אמרה

פורסם בתאריך: 5.6.23 08:20

יוצאת לדרך באופן רשמי: חברת המועצה, ד"ר אסנת ספורטה, השיקה ביום חמישי את קמפיין הבחירות שלה לראשות עיריית כפר סבא באירוע גדול שהתקיים בקאנטרי בכפר סבא בהשתתפות מאות מתומכיה, בהם דמויות בולטות ופעילים מרכזיים בעיר. "מה שקורה כאן, הקהל העצום שהגיע לכאן, מכל השכונות וכל הגילאים, יש כאן אמירה ברורה. זה לא כנס השקת קמפיין, זה כנס שמוביל לקראת ניצחון בבחירות", אמרה ספורטה וזכתה לתשואות חזקות מתומכיה.

ספורטה אמרה עוד בדבריה: "אני רוצה להפוך את כפר סבא לעיר הכי טובה למשפחות בישראל. עם מערכת החינוך הרגישה והטובה ביותר, עם מערך שירות לתושב שמתחיל את הבוקר קודם כל עם לב פתוח ורצון אמיתי לתת שירות. ואת המרחב הציבורי שלנו – למרחב ציבורי חי ותוסס. עם מדרחובים שוקקי חיים, בדיוק כמו בערים היפות באירופה. עם מקומות בילוי ומסעדות טובות, והרבה עסקים מקומיים שמתפרנסים בכבוד. כפר סבא בהחלט יכולה להיות עיר כזאת".

בהתייחסה לחזון שלה לכפר סבא, הבהירה ד"ר ספורטה כי היא מעוניינת לפתח את כפר סבא בקצב הנכון ולהפוך אותה לעיר שמתאימה למשפחות ולא עיר מנוכרת של בטון ומגדלים: "אני אומרת כן לבניה וכן לפיתוח, אבל בשליטה מלאה שלנו. אני אומרת כן לתחבורה ציבורית, ובלבד שהיא מתאימה לתשתיות ולחזון העירוני של כפר סבא. ואני אומרת כן לדיור בר השגה, אבל תוך מתן עדיפות אמיתית לזוגות הצעירים שלנו".

עוד היא אמרה לאחר האירוע: "יש הבדל מהותי ביני לבין רפי סער, בתפיסת עולם שלנו, זו הסיבה שגם פרשתי מהקואליציה שנה וחצי בלבד לאחר הבחירות ולא חיכיתי יותר מדי והקמתי רשימה עצמאית. הבנתי די מהר שאי אפשר לגשר על הפערים הללו".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


בין הנואמים שנשאו דברים בכנס היה גם אל"מ במיל שאול שוחט, לשעבר סגן ראש מחלקת בינה רשתית ביחידה 8200, ראש מחלקת משאבי אנוש הראשון במפקדת חיל המודיעין ומנכ"ל חברת כור מתכות. שוחט אמר בדבריו: "הרשו לי לומר לכם. אני עומד כאן לפניכם כדי לדבר על מי שבעיניי המקצועיות מגלמת את רמת האינטליגנציה, תשוקה ויכולת ביצוע שמנהיג זקוק להן. התכונות הללו שהופכות מנהיג למנהיג דגול: צניעות, נחישות, יצירתיות, עוצמה, אומץ לב, ואלו רק מעט מהכישורים והתכונות שמניתי ויש לה. בראש ובראשונה, בעיניים מקצועיות, על מנהיגים להיות בעלי הבנה עמוקה של העולם הסובב אותם. הם חייבים להיות מסוגלים לנתח מצבים מורכבים, לזהות אותם במדויק ולתכנן אסטרטגיות אפקטיביות כדי להתגבר עליהם … לאורך שנים אני עוקב אחרי העשייה של אסנת ספורטה, היא פועלת ללא לאות כדי לשפר את חייהם של האנשים בקהילה שלנו. וכן, היא עושה את זה ברמת אינטליגנציה ומסירות שמעוררת השראה".

אור לרון, ראש מטה הצעירים, קצין שייטת במילואים ופעיל חברתי הפועל בקרב בני הנוער בשכונות המזרחיות, אמר בנאומו: "כפר סבא נמצאת בפרשת דרכים. העתיד שלי נמצא בפרשת דרכים וכך גם העתיד של כל תושבי העיר הנפלאה הזו, אבל בעיקר של הצעירים בינינו. אני סבור שכל מי שנמצא כאן, ועוד עשרות אלפי תושבים שנמצאים בבית, שותפים לתחושה הזו שלי. במהלך השנים האחרונות כפר סבא עוברת תהליכים מהירים ומדאיגים. לא מזמן התחתנתי. אנחנו זוג צעיר וכמו עשרות אלפי הזוגות הצעירים בני המקום, גם אנחנו מנסים בכוחות משולבים, אבל בקושי גדול, לפלס לנו דרך כדי ליצור עתיד טוב לילדים שיהיו לנו. כמו שאתם וודאי יודעים, זו הפכה להיות משימה מאוד קשה בימינו, אבל אני מתכוון להילחם על העתיד של המשפחה שלי. בגלל זה אני כאן יחד אתכם. אני בוחר במנהיגה שתדע להוביל אותנו לעתיד טוב יותר. שתתכנן, שתבצע שתוביל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר