האקדח שנמצא בבריכת הכדורים בקניון ערים, צילום פרטי
האקדח שנמצא בבריכת הכדורים בקניון ערים, צילום פרטי

רגעי חרדה: ילד מצא אקדח בבריכת כדורים במתחם משחקים גדול בכפר סבא

כשבנו של אורן לב צעק לו שמצא אקדח במתחם המשחקים, הוא חשב שמדובר בצעצוע, אבל גילה שמדובר באקדח גלוק, עם מחסנית, לא טעון, שנפל לאב אחר. המסר שלו: "חייבים לאבטח את האקדח"

פורסם בתאריך: 5.6.23 13:36

מה הייתם עושים אם הבן שלכם היה מוצא אקדח בבריכת כדורים? זה בדיוק מה שקרה לאורן לב בשבת האחרונה במתחם המשחקים "פאנקי מאנקי" הממוקם בקניון ערים בכפר סבא אך מופעל על ידי חברה אחרת.

לב, תושב נתניה, הגיע לבלות עם שלושת ילדיו (גילאי 3 וחצי, 10, 12 וחצי) ב"פאנקי מאנקי", מתחם חוויה ואקסטרים בקניון ערים בכפר סבא, אבל לא האמין שהבילוי התמים של שבת בבוקר יקבל תפנית דרמטית במיוחד.

לב משחזר את שאירע: "הילדים התחילו לשחק ואחרי משהו כמו שעה הבן שלי, ליאם בן עשר, הגיע אלי ואמר לי 'אבא בוא מהר, יש פה אקדח כמו שיש לך'. אני מתנדב כבר 30 שנים במשטרה ומזה 28 שנים יש לי אקדח ברישיון. אמרתי לעצמי שזה בטח אקדח צעצוע, כי מה הסיכוי שאקדח אמיתי יהיה בתוך בריכת כדורים במשחקייה. הוא הוביל אותי למקום המדויק ובתחתית בריכת הכדורים שכב לו אקדח מסוג "גלוק" כמו שיש לי".

מה הרגשת כשראית שמדובר באקדח אמיתי ומה עשית?
"הלב נפל לי והרגשתי כאילו יש לי התקף לב. מסביבי משהו כמו 20 ילדים ולידי אקדח אמיתי. הרמתי את האקדח, ראיתי שיש מחסנית בפנים ווידאתי שהוא לא טעון. לחצתי על המעצור ויצאתי מהבריכה עם ילדיי כשהאקדח בידי. צעקתי שמצאתי אקדח כדי שאנשים לא יחשבו שאני מחבל. יצאתי מהמתחם והתקשרתי למשטרה. תוך כמה דקות הגיעה ניידת משטרה ולקחה את האקדח".

 

 

 

אבל בזה לא הסתיים האירוע. לב וילדיו חזרו למתחם ואז גם הגיעה התעלומה לסיומה: "כעבור כמה זמן אני רואה במתחם גבר שמסתובב בצורה מפוחדת ונראה שהוא מחפש משהו. ניגשתי אליו והתברר לי שהוא בעל האקדח. הוא שהה בבריכת כדורים והאקדח פשוט נפל לו והוא לא שם לב. אמרתי לו שמצאתי את האקדח והעברתי למשטרה. מתברר שהוא כבר התקשר למשטרה והם היו בדרך למקום ולאחר תהליך קצר של זיהוי ותשאול, השוטרים השיבו לו את האקדח".

מה המסר שלך מהמקרה?
"המזל באירוע הזה הוא שאני זה שמצאתי את האקדח ולא מישהו אחר. זה יכל בקלות להגיע לצד הפלילי והלאומני או חס וחלילה שילד היה מוצא אותו ומשחק בו. המסר שלי מתחלק לשניים: למחזיקי האקדחים, לאבטח את האקדח עם סליל אבטחה שמהודק לחגורה של המכנס ושנועד למנוע גניבה של האקדח והמסר הנוסף הוא לכל מי שמוצא אקדח, מיד להרחיק את האנשים מסביב ולהתקשר למשטרה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטּרה הגיעה למקום תוך 7 דקות מׁקבלת דיווח, במסגרתה תפסה את האקדח וזימנה את בעליו לחקירה בהתאם".

מהחברה המפעילה את מתחם "פאנקי מאנקי" נמסר: "מדובר באזרח בעל רישיון נשיאת נשק כחוק. אין מניעה להסתובב עם נשק ברישיון בישראל. יתרה מכך לאור המצב הביטחוני בתקופה האחרונה המשטרה אף מעודדת כך. המקרה הובא לידיעתנו על ידי לקוח בוגר והועבר למשטרת ישראל בזמן אמת שפעלה במהירות ובמקצועיות והשיבה את הנשק לבעליו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר