עדי לוי סקופ (צילום נוקי שריר) והשקת הקמפיין (צילום פרטי)
עדי לוי סקופ (צילום נוקי שריר) והשקת הקמפיין (צילום פרטי)

רוצה להיות ראשת העיר הראשונה של כפר סבא: עדי לוי סקופ השיקה את הקמפיין שלה

"כפר סבא צריכה ראשת עיר עם מנהיגות, אומץ וחזון", אמרה לוי סקופ, שהדגישה את תחומי החינוך, הסביבה, הסובלנות, הליברליות, הגיל השלישי, והפעילות למען הדורות הבאים

פורסם בתאריך: 7.6.23 16:55

אחרי ההכרזה הגיעה ההשקה: עו"ד עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר כפר סבא, השיקה ביום שלישי את קמפיין הבחירות שלה לראשות העירייה באירוע שהתקיים בהוט סינמה באושילנד, בנוכחות מאות תומכים ותומכות.

בימים אלו יצאה לוי סקופ עם קמפיין מאסיבי תחת הסלוגן "סקופ, ראשת העיר הראשונה!", כאשר לדבריה החשיבה מאחורי הקמפיין הינה ההיבט המגדרי וחיזוק המנהיגות הנשית בעיר ובישראל – "כפר סבא חוגגת 120, 0 ראשות עיר".

במהלך האירוע חשפה סקופ את עשרת הדברות שלה שמהווות את החזון שלה עבור העיר ובראשן תחום החינוך, אשר לדבריה יהיה בראשותה איכותי, חדשני, מתקדם ושוויוני. נושאים נוספים אותם הדגישה בדבריה היו נושא הסביבה וחזות העיר, עיר ירוקה וברת קיימא, תפיסה חדשנית לגיל השלישי, קידום ערכים של סובלנות, שוויון וליברליות, פעילות למען הדורות הבאים, מובילות בתרבות ואומנות, קידום הטכנולוגיה והדיגיטציה של העיר ועוד. "אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי ולהביא עימי את כל כישוריי, למען כל אחת ואחד מכם כפי שעשיתי עד היום. אמשיך לפעול בנחישות כדי להוביל את כפר סבא להיות עיר מובילה בישראל בכל התחומים – העיר הטובה בישראל", אמרה לוי סקופ.

לוי סקופ ציינה מדוע החליטה להתמודד לראשות העיר: "החלטתי להתמודד לראשות העיר כפר סבא מתוך שליחות, אחריות, גאווה ועשייה ומתוך מחויבות חסרת פשרות להגן על ערכיה הליברליים, החברתיים והשוויוניים של העיר. כפר סבא צריכה ראשת עיר עם מנהיגות, אומץ וחזון, שתגן על ערכיה ואופיה ועל זכות כלל תושביה לחיות באופן חופשי, שוויוני ובטוח. ראשת עיר שיודעת לזהות את ההזדמנויות לצמיחת ושגשוג העיר ותחתור לפעול ליישומן, שמבינה את האתגרים של העיר לעומק ותפעל באומץ ובנחישות כדי להתמודד איתם. ראשת עיר עם מצפן ערכי ומוסרי גבוה, אמינות ויושרה ציבורית, הרואה את כוחה האדיר של העיר בקהילה המופלאה שבה, במורשת ההתנדבותית והערבות ההדדית בין תושביה. כעת הגיע הזמן שלנו. זוהי השעה למנהיגות עירונית אמיתית לכפר סבא, מנהיגות הנאבקת למען ערכי העיר ולא שותקת כשארצנו משנה את פניה".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


את האירוע הנחה ליאור ניידיץ וראשון הדוברים היה דן בן יהודה שהקים את סיעת "הרשימה שלנו" ביחד עם לוי סקופ, ומשמש כיו"ר מטה מפלגת המחנה הממלכתי בעיר: "רק ב-14 מתוך 257 רשויות מקומיות בישראל עומדת אישה בראשות העיר. נבחר בעדי כי היא הראויה והמתאימה ביותר לתפקיד. כי היא הוכיחה עצמה בעשיה, בניסיון, בערכים, באומץ להילחם על הדמוקרטיה והאמת. כי היא תעשה עבודה מצוינת, כי היא תעבוד הכי קשה בשבילנו. וכן, כדי שנהיה גאים להיות העיר ה- 15 ונחגוג 120 שנה לעיר עם אישה בראשות העיר".

לאחריו נשאה דברים ניצן סניור, מייסדת ארגון פוליטיקאיות צעירות,שאמרה: "עדי בשבילי היא מנהיגה במלוא מובן המילה. היכולת לראות קדימה ולהבין את התמונה הגדולה, להיות פורצת דרך, ליזום, ליצור ולסחוף אחריה. היא המועמדת הכי טובה, נותנת את הנשמה כבר יותר מחמש שנים – ומצליחה להביא תוצאות מעולות".

משה פרוטר, מטעם מועדון הגמלאים בירוקה, אמר: "עדי תמכה בנו לאורך כל הדרך וראינו איך היא כחברת מועצה פעלה רבות למען כל תושבי העיר, בתרבות, בשכונות הירוקות, במאבקים סביבתיים, לחמה למען הנשים".

נוקי שריר, מייסדת קבוצת הצילום פוזיטיב מבית האמנים בעיר: "עדי כמחזיקת תיק התרבות נמצאת שם בשבילנו האמנים. שמה לעצמה כמטרה חשובה לקדם, לתמוך, לעודד, לפתח ולהביא אותנו, אמני ואמניות כפר סבא, לגבהים חדשים".

לוי סקופ ציינה כי חברי המטה והסיעה החדשים בראשותה ייחשפו במהלך החודשים הקרובים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר