רון קוגמן, צילום אלי דסה
רון קוגמן, צילום אלי דסה

ארבעה נותרו במרוץ: רון קוגמן פרש מההתמודדות לראשות העירייה

קוגמן, לשעבר סמנכ"ל העירייה, נימק את ההחלטה בסיבות אישיות וסירב להודיע בשלב זה במי יתמוך. עתה נותרו במרוץ ארבעה.

פורסם בתאריך: 19.6.23 08:48

הם היו חמישה במרוץ לראשות העירייה והחל מאתמול (ראשון) נותרו ארבעה: רון קוגמן הודיע כי הוא מסיר את מועמדותו בבחירות לראשות העירייה שיתקיימו בסוף חודש אוקטובר הקרוב. לפיכך, נותרו במרוץ ארבעה מועמדים: ראש העירייה, רפי סער, ושלוש חברות המועצה: הדר לביא, ד"ר אסנת ספורטה ועדי לוי סקופ.

קוגמן כיהן בעבר כסמנכ"ל עיריית כפר סבא ולאחר מכן גם כסמנכ"ל עירית רמת גן. לפני מספר חודשים הכריז כי יתמודד על ראשות העירייה. בפוסט שפרסם אתמול בפייסבוק הסביר קוגמן מדוע החליט כעת לפרוש מהמרוץ: "כל סוף הוא התחלה חדשה. מסיבות אישיות החלטתי לסיים את המיוץ לראשות עיריית כפר סבא. ההחלטה שלי להתמודד באה בעקבות פניות רבות של תושבי העיר וגם כי זיהיתי צורך אמיתי להביא לשינוי מהותי בדרך ניהול העיר. ההחלטה לסיים את המרוץ היא מאוד קשה עבורי, אך אני שלם איתה. אני מבטיח להמשיך לשרת את העיר והקהילה בהתנדבות, כפי שעשיתי תמיד. אני מודה למשפחתי ולצוות שלי על התמיכה האין סופית והליווי הצמוד. מוקיר ומעריך את כל מי שתמכו, דחפו וסייעו לי לאורך הדרך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


לשאלת "צומת השרון" במי הוא יתמוך בבחירות לראשות העירייה, בחר קוגמן לשמור כרגע על נייטרליות ואמר: "בשלב זה אני לא קורא לתמוך באף אחד מהמועמדים או המועמדות ואשקול לעשות זאת במועד מאוחר יותר. כפי שהודעתי אתמול, אני מתחייב להמשיך ולפעול בהתנדבות למען העיר ולמען תושביה ומתפנה כרגע לאתגר הגדול הבא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר