פעולות הדברה בכפר סבא, דוברות העירייה
פעולות הדברה בכפר סבא, דוברות העירייה

ראיתם תיקנים? העירייה הודיעה כי תגברה את פעולות ההדברה ברחבי העיר

בעירייה מציינים כי ועדי בתים יכולים לפנות לסניף האגודה לתרבות הדיור בכפר סבא לקבלת סיוע בנושא הדברה במרחב הפרטי

פורסם בתאריך: 20.7.23 08:38

עיריית כפר סבא מתגברת בשבועות האחרונים את פעולות איתור, מניעה והדברת מזיקים בשטחים הציבוריים ברחבי העיר כולה ובין היתר מבצעת פעולות מניעה והדברת יתושים, מכרסמים ותיקנים.

זה לא סוד שבעונת הקיץ רמת הפעילות של החרקים עולה, קצב ההתרבות שלהם עולה והם מחפשים סביבה קרירה יותר, משמע בתוך הבתים. יתושים מתרבים במקומות בהן יש היקוות מים, כולל של ס"מ בודדים, כמו בתחתית עציץ.

על מנת למנוע מזיקים, חרקים ועוד במרחב הציבורי מתגברת העירייה את פעילות המניעה וההדברה. זאת בהתאם לתוכנית עבודה קבועה של ניטור התעלות ומקווי המים שנמצאים בפאתי העיר, בתדירות של אחת לשבוע וביצוע פעולות הדברה במקומות בהן נמצאו דגירה או זחלי יתושים.

 

 

בנוסף מתבצעת עבודה של חשיפת גדות התעלות מעשבייה, שגם בה ישנה לחות שמושכת את היתושים ומאפשרת התבססות שלהם. כמו כן, מתבצעת הדברה בפתחי ביוב וניקוז וברחבי העיר נגד מזיקים דוגמת יתושים ותיקנים ומכרסמים דוגמת חולדות – הן בהתאם לתוכנית עבודה והן בהתאם לקריאות תושבים המתקבלות במוקד העירוני 106.

יש לציין עוד, כי ועדי בתים יכולים לפנות לסניף האגודה לתרבות הדיור בכפר סבא לקבלת סיוע בנושא הדברה במרחב הפרטי. כמו כן, במהלך הקיץ, כאשר התלמידים בחופשה, נעשות פעולות יזומות של הדברה במוסדות החינוך, כהכנה לשנת הלימודים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר