להציל את הכלבים והחתולים (צילום: פרטי)
להציל את הכלבים והחתולים (צילום: פרטי)

לא עוזבים חברים: עמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות זקוקה לכם

העמותה, הפועלת למען רווחתם של חתולים וכלבים חסרי בית, זקוקה בדחיפות לתרומות כדי להמשיך בפועלה. קרין עזגד, מתנדבת בעמותה: "חלה ירידה דרסטית במספר הכלבים והחתולים שאנו יכולים להמשיך לטפל בהם ולקחת עליהם חסות מלאה"

פורסם בתאריך: 31.7.23 10:21

לא נוטשים את החיות: עמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות יוצאת בקמפיין "לא עוזבים חברים 2023", במטרה לגייס כספים שיצילו את פעילות העמותה למען החיות באזור השרון.

עמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות, הפועלת משנת 2004, שמה לה למטרה את רווחתם של בעלי החיים חסרי הבית. במסגרת פעילות העמותה: חילוץ והצלת בעלי חיים פצועים ובמצוקה, סיוע וטיפול רפואי וטרינרי לחיות רחוב, מציאת בתים מאמצים למאות כלבים וחתולים נטושים, חינוך הציבור לכיבוד בעלי חיים ולמניעת התעללות, שמירה על חוק צער בעלי חיים ועוד.

העמותה פועלת אך ורק על טהרת ההתנדבות. בכפר סבא היא פועלת בתחום החתולים ובאזור השרון בתחום הכלבים. העמותה, הפועלת בשיתוף מקצועי עם האגף לאיכות הסביבה, מקדמת את יישום הדרכים ההומניות והמודרניות ביותר בעולם בתחום הטיפול בחיות המחמד והחצר.
בעמותה אומרים, כי הכלבים והחתולים שנמצאים בעמותה הם חסרי בית, רובם חולצו מהשטח ואף עברו התעללות או הזנחה, וצריכים, מעבר לקורת גג, טיפול רפואי והתנהגותי על מנת שיוכלו להשתקם ולמצוא בית מאמץ.

 

 

בעמותה מציינים, כי לראשונה זה 19 שנות פעילות, תוך החרגה של המשבר הראשוני בתקופת הקורונה אותו צלחה העמותה בעזרת עשייה מדהימה של מתנדבים ותורמים נפלאים, לעמותה אין אפשרות להמשיך ולתמוך בעשרות הכלבים והחתולים שנמצאים תחת אחריותה.

הכנסות העמותה מגיעות מסלי האימוץ של כלבים וחתולים שתחת חסותה ונמסרים לאימוץ על בסיס שוטף, תמיכה שנתית מטעם המשרד להגנת הסביבה, במסגרת הצגת דוח מוסדר על פעילות העמותה והנתונים הנדרשים ותרומות של אנשים וגופים פרטיים או גופים מוסדרים (פרטיים ועיריית כפר סבא).

בעמותה מציינים את הסיבות למשבר כיום: ירידה של יותר מ-50 אחוז במספר האימוצים השנתי, הנובעת, כנראה, מהמצב בארץ – הן יוקר המחייה, אשר גורם למשפחות לחשוב לפני אימוץ או להחזיר כלבים והן מגמת הרילוקיישן, כאשר משפחות רבות לא לוקחות חיית מחמד ואף מחזירות אותה לאחר האימוץ. בנוסף מצביעים בעמותה על ירידה במספר המתנדבים הפעילים המונעת יכולת לוגיסטית לסייע בהיקף הרצוי לבעלי החיים בפעילות השוטפת וירידה דרסטית בכמות התרומות הפרטיות, שהן הליבה של יכולת פעילות העמותה.

בשל המצב יצאה העמותה בקמפיין שנקרא "לא עוזבים חברים", והוא נועד לסייע לעמותה לשרוד את הקיץ ולמנוע מאותם כלבים וחתולים סוף נורא ברחוב, בהסגר ואף גרוע מכך.

קרין עזגד, מתנדבת בעמותה: "תהליך איתור בית מאמץ וליווי הכלבים משתנה ואישי בהתאם למורכבותו, אולם בין כל מאות המקרים, אשר מטופלים על ידי העמותה משנה לשנה, חלה ירידה דרסטית במספר הכלבים והחתולים שאנו יכולים להמשיך לטפל בהם ולקחת עליהם חסות מלאה, וכיום צמצמנו את מספרם לעשרות בודדות בכל רגע נתון בשל אי היכולת לקלוט מקרים נוספים. לאור זאת, נוצר מצב שבו אנו מתקשים ואף לא יכולים לשלם לפנסיונים, בהם שוכנים רוב הכלבים, לווטרינרים, המטפלים במסירות בבעלי החיים ולספקים נוספים (מזון, ציוד וכו'), שבזכותם אנו מעניקים לבעלי החיים את כל אשר נדרש עבורם. לכן, ללא גיוס הסכום הרלוונטי, העמותה לא תוכל להמשיך לקיים את פעילותה".

לתרומות לעמותה, לחצו על הקישור >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מתנדבת למען בעלי חיים

    עמותה מדהימה שעוסקת בשילוב הקהילה, נוער, אוכלוסיות מיוחדות ואהבה לסביבה ובעלי חיים ביחד. חלק בלתי נפרד מעתיד טוב יותר לילדינו, בעלי החיים והסביבה תלוי בעשייה של עמותות ומתנדבים שכאלה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר