חנות picki בכפר סבא (צילום: באדיבות העמותה)
חנות picki בכפר סבא (צילום: באדיבות העמותה)

קונים יד שנייה במחירים הוגנים ותורמים לקהילה

בשתי החנויות של רשת PICKI, בכפר סבא וברעננה, תמצאו שלל פריטים יד שנייה במצב מעולה, כמו ביגוד לילדים, לנוער ולמבוגרים, כלי בית, פריטי וינטג', הנעלה ועוד במחירים של החל מ-10 שקלים. כספי הקנייה שלכם יחזרו לקהילה באמצעות פרויקטים חברתיים שונים

פורסם בתאריך: 4.8.23 00:41

PICKI היא רשת חנויות יד שנייה המציעה מגוון רחב של פריטי לבוש לנשים ולגברים, הנתרמים בחלקם ישירות ממעצבי האופנה הישראליים, ומהווים מציאה אופנתית של ממש. באזור השרון שתי חנויות: החנות בכפר סבא נמצאת ברחוב רוטשילד 45, והחנות ברעננה ממוקמת ברחוב הנגב 29 ברעננה, בצמוד לחניון אלרם.

החנויות מציעות מבחר מוצרים מגוון: ביגוד לילדים, לנוער ולמבוגרים, כלי בית, פריטי וינטג', הנעלה ועוד, כאשר מחירי הפריטים השונים בחנויות הרשת נעים בין 10 ל-120 שקלים (למעט פריטי וינטג'), וכולם במצב מעולה, לאחר שעברו בדיקה קפדנית שתבטיח את איכותם.

ביגוד יד שנייה ברשת PICKI (צילום: באדיבות העמותה)

ביגוד יד שנייה ברשת PICKI (צילום: באדיבות העמותה)

את החנויות מפעילה עמותת ESRA, שהיא הארגון ההתנדבותי הגדול ביותר של עולים דוברי אנגלית בישראל, המסייע להם להשתלב בחברה הישראלית ומלווה אותם לאורך הליכי הקליטה וההיטמעות בקהילה. בנוסף, מקיימת העמותה מגוון רחב של פעילויות ופרויקטים שמטרתם לפעול לצמצום פערים חברתיים וחינוכיים בישראל, בין היתר באמצעות חיזוק לימודי מצוינות, פיתוח מיומנויות אישיות וחברתיות בסביבה תומכת ומעודדת, הענקת מלגות לסטודנטים, סיוע לבעלי מוגבלויות, סיוע למשפחות מעוטות יכולות ועוד.

מבחינת היקף המכירות, בעמותת ESRA המפעילה את החנויות, מדווחים על עלייה במכירות, בפרט בקרב צעירים, שמחפשים פתרונות אטרקטיביים ומשתלמים. חלקם לומדים על קיימות בבתי הספר וחווים אותה הלכה למעשה בחנויות, מה שתורם לערך המוסף של החנויות בעיני הקהל.

 

 

גם מבחינת תרומות המגיעות לחנויות של בגדים וציוד, חווים ב- PICKI עלייה, כשחלק מתרומות מגיעות בימים אלה מחברות הייטק, דוגמת סאפ רעננה.

ההכנסות מהחנויות מאפשרות לעמותת ESRA לסייע לכמה שיותר אנשים, ובין היתר להעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים שעובדים בחנויות, להעניק מלגות לסטודנטים עולים ולחיילים בודדים ועוד. החנויות גם משתפות פעולה עם השירותים החברתיים בעיריית רעננה, ומסייעת למשפחות רווחה. הקנייה ב-PICKI  מתחברת לטרנד הלאומי, ההולך ומתרחב, של רכישת פריטי יד שנייה, ייחודיים יותר מאלה הנמכרים ברשתות האופנה המוכרות, במחירים נוחים לכל כיס ומעניקים רווח כפול, גם לוק אופנתי, ייחודי ועדכני, וגם תרומה לקהילה.

סאני מרשנסקי, מנכ"לית עמותת ESRA: "רשת חנויות היד השנייה הן חלק אינטגרלי מפעילות העמותה בשילוב עולים, אנשים עם צרכים מיוחדים, סטודנטים במלגות, בני נוער ומתנדבים מכל העולם, כחלק מועיל ותורם מהחברה הישראלית. אנחנו גאים בחנויות שלנו, שעברו שיפוץ משמעותי בשנים האחרונות ומהוות היום את המילה האחרונה בתחום חנויות היד השנייה בישראל, כפי שמעיד קהל הרוכשים הנלהב שחוזר לחנויות שוב ושוב ונהנה גם מרכישת הפריטים המעולים במחירים נוחים במיוחד, וגם מהידיעה שכל רכישה חוזרת לקהילה באמצעות פרויקטים חברתיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר