אברהם ממה שיינפיין. יוביל את הרשימה. (צילום: כפר סבא נטו)
אברהם ממה שיינפיין. יוביל את הרשימה. (צילום: כפר סבא נטו)

"אנחנו לא קשישים שבאים לחמם כיסאות נוח במועצת העיר"

"כפר סבא נטו" – סיעה למען האזרחים הוותיקים תתמודד בבחירות הקרובות שיתקיימו בסוף באוקטובר. את הסיעה יוביל חבר המועצה אברהם ממה שיינפיין, שאמר באירוע ההכרזה של הרשימה: "נייצג את כל תושבי כפר סבא – אזרחים ותיקים, ילדיהם ונכדיהם"

פורסם בתאריך: 8.8.23 11:12

בשורה לתושבים הוותיקים בכפר סבא: סיעת "כפר סבא נטו" – סיעה למען האזרחים הוותיקים תתמודד בבחירות הקרובות שיתקיימו בסוף באוקטובר. את הסיעה יוביל חבר המועצה אברהם ממה שיינפיין, בן למייסדי העיר, שחגג ביום ראשון את יום הולדתו ה-74 וקיים מסיבת עיתונאים בביתו לרגל ההכרזה.

שיינפיין מייצג כבר 13 שנה את תושבי כפר סבא, בהם גם את האזרחים הוותיקים. הוא הקים את הקתדרה בכפר סבא המונה מאות מנויים, יזם ועומד בראש מינהלת הגמלאים החולשת על כל פעילויות התרבות, הפנאי ואיכות החיים של האזרחים הוותיקים בעיר, יו"ר העמותה לקידום בריאות הלב בבית חולים מאיר, מתנדב ומלווה זה עשרות שנים את תושבי כפר סבא בנאמנות.

אברהם ממה שיינפיין וחברי הרשימה (צילום: כפר סבא נטו)

אברהם ממה שיינפיין וחברי הרשימה (צילום: כפר סבא נטו)

עשרות המשתתפים במסיבת העיתונאים נחשפו לרשימתו של שיינפיין המאגדת בתוכה נציגים ופעילים חברתיים מכל המגזרים העדות והגילאים: יו"ר ארגון יד לבנים בעיר, פנינה בורנשטיין, יו"ר ארגוני המתנדבים וחבר המועצה לשעבר אריה אברהם, בעלי "ביסקוויט כפר סבא" לשעבר, המתנדב והפעיל החברתי גרשון פלדמן, יו"ר ויצו לשעבר, ראש שלוחת 'להב' בכפר סבא – לשכת ארגוני העצמאיים והעסקים בישראל, דיינת בביה"ד הארצי המשמעתי של לשכת עורכי הדין, עו"ד אילנה אליכיס בת ה-40, נציגת נעמת לשעבר, המתנדבת והפעילה הפוליטית והפמיניסטית, אביבה אברהם, והבמאי ואיש התיאטרון המוערך שמי קלדרון: "אלו הם שבעת המופלאים של כפר סבא", אמר שיינפיין בחיוך בפתח מסיבת העיתונאים וכיוון אל חבריו לסיעה.

 

 

לאחר שכל אחת ואחד מהמועמדים הציג את קורות חייו ואת החזון שלו לעיר, פנה שיינפיין לנוכחים ודיבר בהתרגשות: "הוכחתי בעבר שאפשר לפעול למען כל תושבי כפר סבא, ובהם האזרחים הוותיקים, הקבלות על העשייה שלי פזורות ברחבי העיר, מעולם לא הרגשתי שתפקידי הציבורי ופעילותי בהתנדבות במסגרת זו הייתה עליי לעול או למשא, להיפך. הרגשתי, וכל יום אני מרגיש, שזו זכות גדולה עבורי לשרת את תושבי עירי. ככה חונכתי בבית, כפר סבא הטובה והיפה, כפר סבא שפניה אל העתיד ועדיין משמרת את הניחוח של פעם".

"אנחנו לא קשישים שבאים לחמם כיסאות נוח במועצת העיר, המשיך שיינפיין, "אנחנו משלבים את כל הדורות ואת כל הטוב שיש להון האנושי בכפר סבא. כל חבריי לסיעה הם אנשים שחיים ונושמים פעילות התנדבותית, חברתית וקהילתית, לכל המגזרים, ולכל התושבים ללא הבדל דת, מין וגזע. חבריי לסיעה הוכיחו ומוכיחים גם היום בתפקידם כי פניהם לעשיה מסיבית. זה בדמם. אין לנו שום אינטרס מלבד האינטרס של טובת העיר כפר סבא".

לסיום אמר שיינפיין כי הסיעה תייצג את כל תושבי כפר סבא: "אזרחים ותיקים, ילדיהם ונכדיהם", כלשונו, וכי היא מתכוונת להצטרף לכל ראש או ראשת עיר שייבחרו, ובלבד שיסכימו לקבל את עיקרי משנתם והערכים בהם הם דוגלים: "כפר סבא זה הבית של כולנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר