ראש העירייה, רפי סער, עם יוסף יניבאור, תושב העיר שנשדד. צילום באדיבות העירייה
ראש העירייה, רפי סער, עם יוסף יניבאור, תושב העיר שנשדד. צילום באדיבות העירייה

700 שקלים שמשך מהכספומט: הקשיש שנשדד בכפר סבא זכה לביקור מפתיע

יוסף יניבאור נשדד השבוע באלימות לאחר שמשך כסף מכספומט ורכב על קלנועית לביתו. אתמול הוא זכה לביקור של ראש העירייה רפי סער. המשטרה חוקרת את השוד שתועד במצלמות אבטחה

פורסם בתאריך: 9.8.23 10:18

השוד האלים וביקור ראש העירייה: יוסף יניבאור בן ה-73 מכפר סבא, שנשדד השבוע, זכה אתמול (שלישי) לביקור של ראש עיריית כפר סבא, רפי סער.

המקרה המזעזע אירע לפני מספר ימים כאשר יוסף, נכה המרותק לקלנועית, ביצע משיכה של 700 שקלים ממכשיר כספומט, אותם הניח בתיקו. כאשר חזר לביתו ברחוב רוטשילד, הזמין מעלית וכאשר זו הגיעה הוא נכנס לתוכה עם הקלנועית. גבר, שעקב אחריו מהרחוב, משך ממנו את התיק עם הכסף. יוסף ניסה לאחוז בתיק אבל השודד הצליח לקחת את התיק ונעלם, כאשר הצליח לגנוב ממנו גם את הארנק עם תעודות הנכה ושאר התעודות ואת הטלפון הנייד שלו. יוסף יצא מהבניין ועובר אורח הזמין משטרה ואמבולנס. השוד תועד במצלמות אבטחה והמשטרה פתחה בחקירה.

 

כאמור, אתמול הגיע לביתו של יוסף ראש העירייה, רפי סער, ששמע מיוסף את פרטי המקרה המזעזע. סער שיתף את יוסף כי הוא מעורב באופן מלא בחקירה שמנהלת תחנת משטרת כפר סבא, השיטור העירוני וצוותי הסיור פועלים סביב השעון לאתר את השודד ואגף שירותים חברתיים-קהילתיים וראש העירייה באופן אישי עומדים לעזרתו בכל שיצטרך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר