נדב לויטה, יש עתיד כפר סבא, צילום פרטי
נדב לויטה, יש עתיד כפר סבא, צילום פרטי

לראשונה בפוליטיקה המקומית בכפר סבא: רשימה של יש עתיד תתמודד בבחירות למועצת העיר

בראש הרשימה יעמוד נדב לויטה בין ה-27, שאומר: "לצעירים מעולם לא היה ייצוג פוליטי בעיר, והגיע הזמן לשנות את זה"

פורסם בתאריך: 16.8.23 17:42

לראשונה בפוליטיקה המקומית בכפר סבא, תתמודד רשימה מטעם יש עתיד בבחירות למועצת העיר. כזכור, לאחרונה פרסמנו ב"צומת השרון" כי סיעת מרצ במועצת העיר קראה לאיחוד של שלוש רשימות כולל סיעתה של עדי לוי סקופ ויש עתיד, אך השתיים האחרונות דחו את ההצעה ולכן שלוש הסיעות ירוצו בנפרד.

את רשימת יש עתיד בכפר סבא יוביל נדב לויטה, בן 27, כאשר נכון לעכשיו שמות שאר חברי הרשימה עדיין לא פורסמו. בתפקידו האחרון שימש לויטה כמנהל פרויקטים במינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו ולפני כן עבד במערך הדיגיטל הלאומי.

נדב לויטה ויאיר לפיד צילום פרטי

נדב לויטה ויאיר לפיד צילום פרטי

לויטה אמר השבוע בהתייחס לגילו הצעיר יחסית כמוביל רשימה בבחירות למועצת העיר: "גדלתי על סיפורי כפר סבא של פעם, על הקהילתית, ואני יכול להגיד שלצעירים מעולם לא היה ייצוג פוליטי בעיר, והגיע הזמן לשנות את זה. הגיע הזמן שהדור הבא ייקח חלק בשולחן מקבלי ההחלטות וייתן מענה גם לצרכים של הדור שלנו. בכוונתנו להיות כוח משפיע ופעיל שנותן במה לכל אוכלוסיות העיר, צעירים לצד מבוגרים, בקביעת עתידה של העיר של כולנו. כמי שגדל על המורשת של סבא, שבנה במו ידיו את בית החולים מאיר, ושל סבתא שהתנדבה בעיר למעלה מ- 50 שנה, קשה לי היה לעמוד מהצד ולא לעשות צעד למען העיר שלנו, למען המדינה שלנו".

 

על ניסיונו עד היום מספר לויטה: "בתפקידי האחרון כמנהל פרויקטים במינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו נחשפתי לכל הפתרונות החדשניים והאפשריים בתחום החינוך, כמו תכנית מגדר להוגנות מגדרית החל מגיל הגן ועד לסיום בית הספר התיכון. כמו כן, ניהלתי פרויקטים להתאמת מערכת החינוך לדור הצעיר בדגש על מיומנויות למידה חברתית רגשית, ומיומנויות העולם החדש. הייתי שותף בתכנון ויישום מערכת חינוך פורצת דרך המעצימה כל תלמידה ותלמיד ומסייעת למורים ולצוותי החינוך. קודם לכן, במסגרת עבודתי במערך הדיגיטל הלאומי, נחשפתי לאתגרי הרשויות המקומיות בארץ. במשך שנתיים סייעתי לרשויות להטמיע מערכות דיגיטליות חדשניות ככלי עבודה כדי להנגיש שירותים חדשניים ומתקדמים לנו, התושבים, מתוך אמונה בשקיפות ובהנגשת השירות לתושב תוך חיסכון כספי לרשות".

האם יצא לך לקדם דברים בכפר סבא?

"בעיר שלנו יזמתי והובלתי בהתנדבות את המיזם "כפר סבא – הדור הבא", פרויקט ששם את הצעירים במרכז, במסגרתו קיימנו ערב במה פתוחה לאמנים צעירים, הרצאות על הבר, מעגלי שיח בין חילוניים לחרדים ועוד. בחצי השנה האחרונה אני נלחם ברחובות על הדמוקרטיה עבור המדינה שלנו ועבור העתיד של כולנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר