יוסי סדבון והדר לביא , השקת מטה הבחירות של אסנת ספורטה (צילום אמיר הירש)
יוסי סדבון והדר לביא , השקת מטה הבחירות של אסנת ספורטה (צילום אמיר הירש)

סדבון הודיע על תמיכה בהדר לביא, צרפתי תומך באסנת ספורטה

גם צרפתי וגם סדבון ביקרו את ראש העירייה רפי סער. לביא אמרה: "התמיכה של סדבון היא תעודת כבוד עבורי". ספורטה: "הרשימה שלי היא נבחרת חלומות"

פורסם בתאריך: 24.8.23 07:11

חברי מועצת העיר מביעים תמיכה במועמדות לראשות העיר: חבר המועצה, עו"ד יוסי סדבון, הכריז על תמיכתו בהדר לביא, המועמדת לראשות העירייה, לקראת הבחירות שיתקיימו ב- 31 באוקטובר ואילו חבר המועצה צביקה צרפתי, שכיהן בעבר כממלא מקום וראש העירייה בפועל, הכריז על תמיכתו בחברת המועצה ד"ר אסנת ספורטה, המועמדת לראשות העיר שהשיקה ביום שלישי בערב את מטה הבחירות שלה.

ספורטה הקדישה חלק ניכר מהנאום שלה לעובדה שבחרה להרכיב רשימה שאינה מורכבת מעסקנים פוליטיים. לדבריה, הרשימה שהיא עוסקת בהרכבתה מתמקדת בדמויות חדשות של אנשי עשייה מקצועיים, שמייצגים את כל השכונות ומגוון רחב של מגזרים. "הקמפיין שלי מתמקד בתושבות ובתושבים הרבים מכל הגילאים, השכונות והמגזרים בכפר סבא שמצטרפים אלי בהמוניהם מדי יום", אמרה ספורטה וחשפה שבעה מחברי רשימתה עליהם אמרה: "מדובר בנבחרת חלומות שמורכבת מכפר סבאים ערכיים, פעילים חברתיים, המובילים ברמה הארצית ואף העולמית, כל אחת ואחד מהם בתחומם המקצועי שלהם. אני מעדיפה שברשימה שלי יהיו אנשים חדשים שמביאים בשורה אמיתית לכפר סבא ולא עסקנים שיחזירו אותנו לשיטות המיושנות שהורסות את העיר".

 

כאמור, ספורטה תהנה מתמיכתו של צביקה צרפתי שהסביר את התמיכה בה: "אני סבור שיש להחליף בבחירות הקרובות את ראש העירייה המכהן רפי סער, שלצערי מוביל את העיר לאסון תוך קידום תכנית מתאר שמובילה לציפוף העיר בכל המובנים ולשבירת האפיון הכפרי של העיר. החלטתי ובחרתי לתמוך בד"ר אסנת ספורטה לראשות העיר. מהיכרותי איתה בשנים האחרונות היא תמשיך לפתח את העיר תוך שיתוף עולה עם כל תושבי העיר ותוביל תכניות פורצות דרך בתחום החינוך, הרווחה, הקהילה, הספורט ובכל תחומי החיים שעיר יכולה וצריכה לתת לתושביה".

חבר המועצה יוסי סדבון, שנוצח בבחירות לפני חמש שנים על ידי רפי סער ומאז שימש כיו"ר האופוזיציה, הסביר השבוע מדוע החליט לתמוך במועמדותה של הדר לביא לראשות העיר: "לאחר חמש שנות פעילות במועצת העיר כפר סבא כיושב ראש האופוזיציה ועשרות שנות פעילות במגזר הציבורי החלטתי שלא להעמיד עצמי לבחירה מחדש בבחירות הקרובות לראשות העיר. עקבתי מקרוב אחר פעילות ראש העירייה רפי סער ואני סבור שאין לתת לו להמשיך את העשייה בעיר. מתוך מחויבות עמוקה לעיר ולאחר שבחנתי את הדברים לעומק החלטתי להודיע על תמיכה בהדר לביא, ראש סיעת "כפר סבא מתקדמת", לראשות העיר. במהלך חמש השנים האחרונות הדר פעלה במשותף איתי במועצת העיר. למדתי להכיר בכישוריה, ביכולותיה ובאמינותה. הדר הינה המועמדת המובילה להחליף את ראש העירייה ולהצעיד את כפר סבא קדימה".

הדר לביא אמרה: "אני מודה ליוסי על התמיכה. יוסי סדבון הוא שליח ציבור נאמן כבר עשרות שנים. החל בשירותו כקצין בצה"ל, עבור בפעילותו ארוכת השנים במשטרת ישראל עד לדרגת ניצב ובשנים האחרונים כשליח ציבור מסור בכפר סבא. בבחירות האחרונות זכה יוסי לתמיכה משמעותית מאוד מתושבי העיר. העובדה שהוא בחר להכריז על תמיכתו בי היא תעודת כבוד עבורי. היינו שותפים יחד בחמש השנים האחרונות במאבקים רבים למען תושבי כפר סבא, החל בשמירה על טוהר המידות ועל הדמוקרטיה המקומית ועד המאבק המשותף כנגד תכנית המגדלים המאיימת על עתיד העיר. למרות שפעלנו בסיעות נפרדות, תמיד ראיתי ביוסי שותף עיקרי בפעילות למען תושבי כפר סבא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר