עדי לוי סקופ (ימין) והדר לביא, צילום זיו וינר
עדי לוי סקופ (ימין) והדר לביא, צילום זיו וינר

רצות יחד: עדי לוי סקופ והדר לביא החליטו לרוץ ברשימה משותפת

בכך פורשת סקופ מהמרוץ לראשות העירייה ותהיה מספר 2 ברשימה המשותפת. עתה נותרו שלושה מתמודדים, רפי סער, הדר לביא ואסנת ספורטה

פורסם בתאריך: 31.8.23 14:36

מאחדות כוחות לקראת הבחירות: חברות המועצה הדר לביא ועו"ד עדי לוי סקופ הודיעו היום (חמישי) כי ירוצו ברשימה משותפת בבחירות המקומיות שיתקיימו בדיוק בעוד חודשיים. בראש הרשימה שנקראת "כפר סבא מתקדמת" תעמוד הדר לביא ואילו עדי לוי סקופ תהיה במקום השני ברשימה. בכך למעשה הופך המרוץ לראשות העיר למרוץ משולש, כאשר שני המועמדים האחרים הם ראש העירייה, רפי סער וחברת המועצה ד"ר אסנת ספורטה.

לביא ולוי סקופ מסרו בהודעה שהוציאו כי "מטרת האיחוד היא להבטיח החלפת הנהגה ולהיטיב עם תושבי כפר סבא, מתוך ערכים משותפים לטובת העיר. עוד ציינו כי החלטה זו נעשתה לאחר מגעים רבים שנעשו בין השתיים בתקופה האחרונה ובתמיכה רחבה של הציבור".

הדר לביא אמרה לאחר האיחוד: "אני מבקשת להודות לעדי על התמיכה. תרומתה ארוכת השנים לעיר וניסיונה העשיר יסייעו לנו בדרך לניצחון בבחירות אוקטובר 2023 ובניהול העיר ביום שאחרי הבחירות. אנחנו נמצאים כעת בתנופה אדירה – בשטח, בסקרים ובאיחודים. תחילה עם תמיכתו של יוסי סדבון וכעת עם הצטרפותה של עדי. לאחר הצטרפותה של עדי, אנו ממשיכים לפעול בכל המרץ כדי להעמיד חזית רחבה לקראת הבחירות הקרובות. חזית שתבטיח את עתידה של כפר סבא כעיר ליברלית ששומרת על הצביון המיוחד שלה ורואה כל תושב ותושבת בעיר, עיר שצועדת סוף סוף קדימה בדיור, בתחבורה ובביטחון האישי״.

עדי לוי סקופ אמרה: "זה יום מרגש מאד עבורי ועבור כפר סבא כולה. הדר ואני כוח נשי מנצח, בעלות השקפות עולם משותפות וחזון דומה לעיר, ומהיום אנחנו שותפות לדרך ועומדות בהבטחה שלנו לייצר חזית רחבה שתבטיח את עתידה של כפר סבא כעיר ליברלית. אני בטוחה במנהיגותה וביכולתה של הדר להוביל את העיר למקום בו היא ראויה להיות. ביחד נהפוך את כפר סבא שלנו לעיר הטובה בישראל בכל תחומי החיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כפר סבא שלנו

    חבל! הדר רציתי להצביע לך, אבל אם את הולכת עם זאת שמייצגת בכל הכח פלח אחד של התושבים על חשבון האחרים, אני חוזר לרפי סער. הדר, אכזבת!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר