חנוכת בית חינוך צומח 80 בירוקה בכפר סבא, צילום דוברות העירייה
חנוכת בית חינוך צומח 80 בירוקה בכפר סבא, צילום דוברות העירייה

נחנך מבנה הקבע של בית החינוך הצומח בשכונה הירוקה

המבנה כולל שלוש  קומות, קומה עבור כל שכבת גיל (א׳, ב׳ ו-ג׳). מדובר בסיום שלב א׳ בפרויקט כאשר את השלבים הבאים ימשיכו לבנות במהלך השנה

פורסם בתאריך: 3.9.23 11:05

מבנה קבע חדש של בית חינוך "צומח 80" נחנך בשכונה הירוקה ביום שישי האחרון עם פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד. המבנה נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, וכולל שלוש  קומות, קומה עבור כל שכבת גיל (א׳, ב׳ ו-ג׳). מדובר בסיום שלב א׳ בפרויקט כאשר את השלבים הבאים ימשיכו לבנות במהלך השנה, בתיאום עם הנהלת בית החינוך והנהגת ההורים.

 

בית הספר נמצא ברחוב זטלר 5 בשכונה הירוקה הצפונית (80) וישמש את ילדי שתי השכונות הירוקות. הוא עוצב בידי אדריכלים בעיצוב חדשני וצבעוני, עם חצר מטופחת. בצמוד לבית החינוך נבנה מגרש ספורט חדש שיוכל לשרת הן את התלמידים והן את ילדי השכונה בכלל.

מנהלת בית החינוך ציינה כי היא מאמינה בחינוך פרוגרסיבי שיכין את בוגריו לתחומי המחר. בנוסף, בית החינוך מחנך לאקטיבזם חברתי ותרומה לקהילה. בגזירת הסרט התכבדו ראש העירייה רפי סער, סגן ראש העירייה דני הרוש, מנכ"ל העירייה יובל בודניצקי, מנהלת אגף החינוך אסנת חכמון, מנהלת מחלקת יסודי אורית ליביוביץ, מנכ"ל חכ"ל שגיא חן, מנהלת בית הספר, חן דויטש, נציגי הנהגת ההורים העירונית, אתי בוים וערן ורנר, ויו"ר הנהגת ההורים של בית הספר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר