הדר לביא ובני גנץ, צילום אלעד מלכא
הדר לביא ובני גנץ, צילום אלעד מלכא

בני גנץ הודיע על תמיכה בהדר לביא

זאת מספר ימים לאחר שלביא איחדה כוחות עם חברת המועצה עו"ד עדי לוי סקופ, לריצה בבחירות ברשימה משותפת

פורסם בתאריך: 4.9.23 10:46

חודשיים לבחירות ברשויות המקומיות: מפלגת המחנה הממלכתי, בראשות ח"כ בני גנץ, הודיעה על תמיכתה במועמדותה של הדר לביא לראשות עיריית כפר סבא.

ההודעה על כך מגיעה מספר ימים לאחר שלביא איחדה כוחות עם חברת המועצה עו"ד עדי לוי סקופ לריצה בבחירות ברשימה משותפת. במסגרת ההסכם, שנחתם בלשכתו של גנץ, נקבע כי לוי סקופ תשובץ כמספר שתיים ברשימת "כפר סבא מתקדמת", בראשות הדר לביא.

בני גנץ אמר לאחר חתימת ההסכם: "החודשים האחרונים הוכיחו לכולנו עד כמה חשוב לחזק את הקולות הליברליים והדמוקרטיים בפוליטיקה הארצית ובמיוחד ברשויות המקומיות. דווקא בגלל זה, לכפר סבא מגיעה מנהיגות חדשה בראשות הדר לביא, מועמדת טבעית וראויה להובלת העיר בשנים הקרובות, שתשמור על הצביון של כפר סבא כעיר ליברלית ומרכזית בשרון. לביא, שמאחוריה עבר חברתי, ביטחוני וטכנולוגי עשיר, היא כוח נשי עולה וצומח. היכולת שלה להביא לחיבורים תוכל לנווט את העיר באחריות ומתוך מנהיגות ערכית ומתונה ולאחד סביבה תושבים מכל גווני האוכלוסייה, מבלי לפגוע באף מגזר, כפי שמפלגת המחנה הממלכתי מצליחה ליצור ברמה הארצית".

 

הדר לביא מסרה: "אני מבקשת להודות לשר הביטחון לשעבר ח״כ בני גנץ על התמיכה בי. התמיכה שלו ושל סיעת המחנה הממלכתי היא מנוף חשוב לקראת השינוי שנביא לעיר. אנחנו נמצאים כעת בתנופה אדירה, תחילה עם תמיכתו של יוסי סדבון, לאחר מכן עם הצטרפותה של עדי לוי סקופ וכעת עם תמיכתו של ח״כ גנץ. החיבור עם שר הביטחון לשעבר, ח״כ בני גנץ ומפלגת המחנה הממלכתי, הוא בשורה  חשובה לכפר סבא. כניסתו של מנהיג כמו בני גנץ, שמהווה מנהיגות מאחדת, שקולה ורציונלית היא צעד חשוב למען העיר. במציאות הפוליטית הנוכחית, השותפות עם מפלגת המחנה הממלכתי היא צו השעה כדי לחזק את שיח האחדות והחתירה להסכמות רחבות ברמה הארצית והמקומית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר