השקת הקמפיין של רפי סער, צילום עמוס לוזון
השקת הקמפיין של רפי סער, צילום עמוס לוזון

סער השיק את קמפיין הבחירות שלו והציג את מספר 3 ברשימתו

ראש העירייה אמר: "יש מספיק מי שיתעסק בדיבורים - אנחנו עוסקים בלהמשיך בעשייה". דני הרוש יהיה מספר 2 ברשימה

פורסם בתאריך: 7.9.23 10:20

יריית הפתיחה של קמפיין הבחירות של ראש העירייה: רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, פתח ביום שלישי את קמפיין הבחירות שלו באירוע חגיגי שהתקיים בקאנטרי קלאב וכלל הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. על פי מטה הבחירות של סער נכחו באירוע כ- 2,000 תושבות ותושבים, כאשר באירוע התארחה ח"כ מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה.

בפתח דבריו הודה סער לקהל הגדול שהגיע ואמר: "אנחנו במרכזו של משבר חברתי גדול, ואני רואה את הכפר סבאים בוחרים להמשיך ביחד, באהבה ובכבוד זו גאווה גדולה וכבוד לעיר שלנו".

סער התייחס לתחילת הקדנציה שלו ואמר: "לפני חמש שנים קיבלנו עיר עם גרעון גדול ובלי תוכניות פיתוח, ייצבנו את המצב הכלכלי ותכננו את העתיד. בשבוע שעבר, אחרי השקעה גדולה במבנים ובתכנים ובכוח האדם, פתחנו את מערכת החינוך שלנו בהצלחה מרובה. העיר שלנו מצטיינת במדדי היופי והקיימות והתושבים מדווחים על שביעות רצון גבוהה. יש מספיק מי שיתעסק בדיבורים – אנחנו עוסקים בלהמשיך בעשייה".

סער התייחס לאיכויות של כפר סבא לאורך שנות קיומה: "כפר סבא היא עיר של אנשים ערכיים, של חיי שוויון, של פלורליזם, עיר שנותנת מרחב מחיה לכל הקהילות, אני גאה שהעיר שלנו היא כזו. הפעם אנחנו עושים את זה גדול יותר, חזק יותר, גם לראשות העיר וגם למועצה".

ח"כ מרב מיכאלי, שהגיעה להביע תמיכה בסער, אמרה: "מדינת ישראל והחברה הישראלית בימים לא פשוטים ובתקופה כזו כשמדינה סוערת, הבחירות המוניציפליות חשובות. תושבי ישראל יצטרכו לבחור בראש עיר שידע להשכין שלום בין תושביו – אני סומכת על רפי שידע לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. רפי עדכן אותי במהלך השנים על הצעדים לקידום השוויון המגדרי שהוא מקדם בעיר, החל מבחינה מגדרית של התקציב, כלה בספורט ודרך קידום נשים כדירקטוריות ומנהלות".

מיכאלי התייחסה לשיתוף הפעולה שחלקה עם סער כשרת תחבורה: ״הייתה לנו במשרד חווית עבודה טובה מול רפי, ונוכחנו ללמוד איך אפשר לקדם פתרונות תחבורתיים, וגם פתרונות תקציביים ולהגיע יחד להישגים לטובת כפר סבא כולה. אני בטוחה שרפי יוכל לעשות כן מול כל שר בכל ממשלה״.

סער הציג את אורית מסמי, שתהיה מספר 3 ברשימתו "ממשיכים בעשייה" אחרי דני הרוש שיהיה מספר 2. מסמי אמרה: "גיליתי קבוצת נשים וגברים עם ניסיון, מקצוענות והכי חשוב – לב ענק. התרגשתי מהעובדה שהקואליציה שניהל כאן רפי סער ברקע משבר חברתי שקורע את המדינה – הכילה את שתי הקצוות של המפה הפוליטית, מרץ והציונות הדתית. כמו אי של שפיות בים סוער".

מסמי, המלווה פרויקטים אסטרטגיים ויועצת למשרד הביטחון ומאחוריה עשרות שנים של ניהול ציבורי, התייחסה לנושא הניסיון: "בבחירות הקרובות על תושבי כפר סבא לוודא שנותנים את המפתחות לראשות העיר לאדם הכי מוכשר ומיומן. עבודה מול המגזר הציבורי והמוניציפלי היא מיומנות הדורשת ניסיון, בסופו של דבר הוא יהיה זה שייאבק על האינטרסים שלנו. כפר סבא של רפי סער מובילה באיכות החיים במדינת ישראל ולשם חייבים להמשיך לשאוף, להמשיך בעשייה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר