התהפכות טרקטורון בשטח פתוח בין רעננה לכפר סבא, תיעוד מבצעי מדא
התהפכות טרקטורון בשטח פתוח בין רעננה לכפר סבא, תיעוד מבצעי מדא

נער בן 15 נהרג הלילה בהתהפכות טרקטורון, נער אחר עוכב לחקירה | צפו

התאונה הקטלנית אירעה בערך בשעה שתיים בלילה בשטח פתוח בין רעננה לכפר סבא. בוחני תנועה של המשטרה בודקים את נסיבות התאונה

פורסם בתאריך: 9.9.23 11:01

נער בן 15 נהרג הלילה בהתהפכות טרקטורון בשטח פתוח בין כפר סבא לרעננה. ממרכז רפואי מאיר נמסר: "הנער שהגיע למרכז רפואי מאיר במהלך הלילה לאחר תאונת טרקטורון קטלנית הגיע לצערנו ללא דופק וללא רוח חיים והצוות נאלץ לקבוע את מותו".

המשטרה מסרה כי "שוטרי מחוז מרכז עכבו לחקירה הלילה קטין כבן 15 תושב השרון, במסגרת חקירת נסיבות התאונה. עוד נמסר כי בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו הלילה בחקירת נסיבות תאונת דרכים עצמית קשה בשטח פתוח סמוך לכפר סבא, במהלכה על פי החשד התהפך טרקטורון כשעליו 4 נערים. כתוצאה מהתאונה נפגעו על פי גורמי הרפואה 3 באורח קל ונער נוסף כבן 15 נפצע באורח קשה ופונה אל המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא – שם נקבע מותו. בוחני התנועה אוספים ממצאים בזירה לבחינת הנסיבות".

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "בשעה 01:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על טרקטורון שהתהפך בשטח פתוח סמוך לרעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פנים לבי"ח מאיר, נער כבן 16 במצב אנוש תוך פעולות החייאה".

פאראמדיק מד"א אוהד ביין וחובש בכיר במד"א יששכר ויס סיפרו: "הגענו לשטח וראינו טרקטורון, בסמוך שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. חברים של הנער סיפרו לנו שהוא התהפך עם הטרקטורון".

כאמור למרבה הצער, הנער הגיע ללא רוח חיים לבית החולים ושם נקבע מותו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר