הדר לביא וציבי אלון, צילום זיו ויינר
הדר לביא וציבי אלון, צילום זיו ויינר

ציבי אלון הודיע על תמיכה בהדר לביא בבחירות לראשות העירייה

בפגישות בין אלון ללביא הציבו השניים יחד רשימת יעדים משותפים ומוסכמים, ובהם הקמת תחנות שיטור במזרח העיר, מעבר לניהול רובעים עירוני מבוסס קהילות, השמשת "קולנוע חן" כמרכז חברתי תרבותי ועוד

פורסם בתאריך: 10.9.23 07:15

ציבי אלון, יו"ר מועצת השכונות המזרחיות, הצהיר בסוף השבוע על תמיכתו במועמדותה של חברת המועצה הדר לביא לראשות העירייה. נציין כי ביום רביעי האחרון אליו הגיעו ועדי השכונות ופעילים חברתיים ואספו את כלל הסוגיות, האתגרים והבעיות אותם הם מזהים במזרח העיר. בעזרת מומחים ואנשי מקצוע לכל אחד מהתחומים השונים, גובשו המלצות ודרישות לפתרון הבעיות השונות, וקובצו לכדי מסמך אחד – מצע התושבים שאמור להיות מוצג לכלל המועמדים לראשות העיר בפאנל מיוחד שאמור להתקיים באמצע חודש אוקטובר.

פחות מיממה לאחר מפגש זה הודיע ציבי אלון, יו"ר מועצת השכונות המזרחיות, המכילות כ-20% מתושבי העיר, כי הוא תומך בהדר לביא לראשות העיר. בהודעה שהוציא מטה הבחירות של לביא נכתב כי בפגישות בין אלון ללביא הציבו השניים יחד רשימת יעדים משותפים ומוסכמים, וביניהם הקמת תחנות שיטור במזרח העיר, מעבר לניהול רובעים עירוני מבוסס קהילות, השמשת "קולנוע חן" כמרכז חברתי תרבותי, העלאת פינוי-בינוי יוספטל לעדיפות עליונה, קידום תכנית פינוי בינוי בשכונת הדרים, שיפור התחבורה הציבורית ושאטלים, ביטול תמ"ל 1088 ועוד.

 

 

 

 

 

אלון אמר: "אני גאה לבשר לתושבי כפר סבא ובעיקר לתושבי מזרח העיר ששנים רבות אני חלק בלתי נפרד מהם, על החלטתי לתמוך באופן מלא במועמדותה של הדר לביא לראשות עיריית כפר סבא ולמועצת העיר. אני רואה בהדר כשותפה ערכית לדרך, ערכים של ראיית כל אדם באשר הוא. כפעיל ותיק בשכונות העיר אני מאמין בכל ליבי כי הפעם זה יהיה שונה. עדות למחויבותה של הדר למזרח העיר הינה בהצגת היעדים המשותפים שהצבנו לציבור הבוחרים בכלל ותושבי מזרח העיר בפרט. אני קורא לכל תושבי מזרח העיר ללכת בעקבותיי ולהצביע להדר לביא לראשות העיר ולמועצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר