אסנת ספורטה ועו"ד ראובן חן (צילום: פרטי)
אסנת ספורטה ועו"ד ראובן חן (צילום: פרטי)

סוגרים רשימות: עו"ד ראובן חן הצטרף כמספר 2 לרשימה של ד"ר אסנת ספורטה

ספורטה: "שמחה לבשר על איחוד חשוב מאוד עם הפעיל החברתי הוותיק ביותר בכפר סבא. אהיה ראש העיר של כולם". חן: "ההחלטה של ספורטה לתת לשכונות ייצוג הולם היא החלטה ערכית וחשובה"

פורסם בתאריך: 11.9.23 11:22

ממשיכים לסגור רשימות לקראת הבחירות המקומיות: עו"ד ראובן חן, ראש תנועת "דרך המים", המייצגת את שכונות מזרח בכפר סבא, הצטרף כמספר 2 לרשימת "כפר-סבא 2030" בראשותה של ד"ר אסנת ספורטה, המועמדת לראשות העיר.

בהודעה שפרסמה ספורטה נמסר, כי מדובר במהלך היסטורי, שכן שנים רבות לא היה נציג שכונות אותנטי שייצג את השכונות המזרחיות בכפר סבא. "אני שמחה לבשר על איחוד חשוב מאוד עם הפעיל החברתי הוותיק ביותר בכפר סבא. הצהרתי שאני מתכוונת להיות ראש העיר של כולם ולזה בדיוק אני מכוונת. זה השינוי שכל כפר סבא מייחלת לו, מנהיגות שתאחד את כל השכונות וכל המגזרים", נמסר בהודעה של ספורטה.

עוד הוסיפה ספורטה כי החיבור עם עו"ד חן הוא מהלך בעל אמירה ערכית משמעותית: "הרשימה שלנו תשקף בדיוק את תפיסת העולם שלי, לפיה אני מתכוונת להיות ראש העיר של כולם. אנחנו עמלים על גיבוש הרשימה המלאה ובקרוב נפרסם אותה".

 

 

עו"ד ראובן חן, שהכריז עד לא מזמן כי יתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר והצטרף כאמור כמספר 2 לרשימה של ספורטה, אמר: "אסנת היא המועמדת המתאימה ביותר להחליף את רפי סער בתפקיד ראש העיר בזכות הניסיון הניהולי וההשכלה שיש לה. ההצטרפות שלי לרשימה של ספורטה נבעה בין השאר כתוצאה מדרישה חד משמעית של נציגי השכונות המזרחיות. השכונות הן כוח עצום ששנים רבות לא בא לידי ביטוי בייצוג במועצה, ויאמר לזכותה של ספורטה שההחלטה לתת לנו ייצוג הולם היא החלטה ערכית וחשובה. אין לי ספק שהפעולה הזו שהיא עשתה תבוא לידי ביטוי בקלפי בעוצמה גדולה. על אף רעשי הרקע שאנחנו שומעים, יש תהליכים מאוד משמעותיים שמתרחשים מתחת לפני השטח ויקבלו ביטוי בקרוב ומעידים על כך שד"ר ספורטה הולכת ומתחזקת, משום שכולם תמימי דעים שהיא הכי מתאימה לכהן כראש העיר של כפר סבא".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר