עיתוני הרשת המקומית
עיתוני הרשת המקומית

הבעלים של קול הכפר בתגובה ראשונה: "מנסה בכל מאודי שהעיתון לא ייסגר"

אלי דובדבני, בעלי הרשת המקומית, בתגובה ראשונה מאז ההודעה לעובדים על סגירת העיתונים קול הכפר, קול רענן וקול הרצליה

פורסם בתאריך: 1.10.17 18:49

עובדים בעיתון המקומי בכפר סבא קול הכפר זומנו היום (ראשון) לשימוע לפני פיטורים. זאת לאחר שבסוף השבוע שעבר, כפי שפורסם לראשונה בצומת השרון, הודיע להם הבעלים והמו"ל של הרשת המקומית, אלי דובדבני, שמוציא לאור את העיתונים קול הכפר בכפר סבא, קול רענן ברעננה וקול הרצליה, כי החליט לסגור את עיתוני הרשת.

אחד העובדים בקול הכפר סיפר היום לצומת השרון: "אמרו לי שאני מפוטר כי החברה מסיימת את תפקידה, שאני מסיים את תפקידי כי כנראה החברה נסגרת".

נזכיר כי העובדים סיפרו שנאמר להם שבעוד יומיים, ביום שלישי הקרוב, תתפרסם המהדורה האחרונה של עיתוני הרשת. יחד עם זאת, לצומת השרון נודע כי בעקבות הידיעה שהתפרסמה באתר צומת השרון ביום חמישי, גורמים מסוימים מתעניינים ברכישת העיתון. כרגע, לא ברור מה יעלה בגורל העיתון.

בסוף השבוע האחרון נפוצו השערות לפיהן הבעלים לשעבר של קבוצת הפועל כפר סבא בכדורגל, איש העסקים סתיו שחם, מתעניין לרכוש את העיתון. שחם סירב היום להגיב לדברים.

דובדבני הסכים לומר היום כי הוא נמצא בהליכי משא ומתן למכירת העיתון, אבל לא עם שחם. "היום העובדים זומנו לשימוע, אבל עדיין אף אחד לא קיבל מכתב פיטורים", אמר דובדבני, "אני במשא ומתן עם גורמים נוספים כדי שהם ייקחו את העיתון לידיים שלהם, על מנת שעובדי העיתון לא יאבדו את מקור הפרנסה שלהם".

דובדבני אמר כי ההחלטה על מכירת העיתון או לחילופין, סגירת העיתון, לא נבעה מטעמים כלכליים. "לא פשטנו רגל, לא הפסדנו כסף וזה לא נעשה מהטעמים האלה אלא מטעמים אחרים".

האם ביום שלישי הקרוב זו תהיה המהדורה האחרונה של העיתונים, נכון לעכשיו?

"יכול להיות שכן, יכול להיות שלא. אני משתדל בכל מאודי שהעיתון לא ייסגר. אני מניח שאחרי החג יהיו תשובות ברורות. אכפת לי מאוד מעתיד האנשים ומעתיד העיתון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר