סרן טל גרושקה ז"ל, צילום דובר צה"ל
סרן טל גרושקה ז"ל, צילום דובר צה"ל

אבל כבד: סרן טל גרושקה ז"ל ומרינה אלמגור ז"ל, תושבי כפר סבא, נרצחו בדרום הארץ

סרן טל גרושקה ז"ל היה מפקד פלוגה בנח"ל. מרינה אלמגור, אם וסבתא ותושבת השכונות הירוקות, נרצחה אתמול ביישוב נתיב העשרה. באירועים בדרום נהרג גם סרן אריה שלמה צירינג מרעננה

פורסם בתאריך: 8.10.23 14:45

הלב כואב, שמות הנרצחים על ידי החמאס בעוטף עזה ממשיכים להתפרסם: בשעות הצהריים פורסמו שמות נוספים של חיילי וחיילות צה"ל שנרצחו על ידי מחבלי החמאס אתמול בדרום הארץ.

בין הנרצחים ששמם הותר לפרסום נכלל סרן טל גרושקה ז"ל מכפר סבא, מפקד פלוגה בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל, בן 25 בנופלו, וסרן אריה שלמה צירינג מרעננה, מ"פ תקיפה ביחידת עוקץ, בן 27 בנופלו. הודעה נמסרה למשפחותיהם. מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן. בנוסף, נרצחה אתמול במושב נתיב העשרה מרינה אלמגור, תושבת כפר סבא בת 76.

יהי זכרם ברוך. מערכת צומת השרון משתתפת בצער משפחות גרושקה, אלמגור וצירינג. 

עיריית כפר סבא פרסמה את ההודעה הבאה: "ראש העיר כפר סבא, רפי סער, ועיריית כפר סבא מודיעים בצער רב על הירצחם של סרן טל גרושקה בן ה-25 ומרינה אלמגור בת ה-76. טל ז"ל, בוגר תיכון כצנלסון, מפקד פלוגה בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל, נפל בעת מילוי תפקידו. מרינה ז"ל, אם וסבתא ותושבת השכונות הירוקות, נרצחה אתמול ביישוב נתיב העשרה. העיר כפר סבא כולה מרכינה ראש בכאב גדול ומשתתפת בצער המשפחות השכולות מכפר סבא ומרחבי הארץ כולה".

עד לשעות הצהריים פורסם כי בתקיפת המחבלים בדרום נרצחו לפחות 400 אנשים וכ-1,800 אנשים נפצעו, אם כי מספר הנרצחים צפוי למרבה הצער להיות גבוה יותר. ההערכות מדברות על כמאה ישראלים שנחטפו לרצועת עזה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר