מאי נעים ז"ל ולוטן אביר ז"ל, צילומים פרטיים
מאי נעים ז"ל ולוטן אביר ז"ל, צילומים פרטיים

אבל כבד על מותם של מאי נעים ז"ל, נכדתו של שלמה שרף, ולוטן אביר ז"ל, שנרצחו בדרום

אבל כבד במושב גן חיים על מותם של שני הצעירים: נעים ז"ל, נמלטה מהמסיבה ברעים לקיבוץ בארי אך שם נרצחה על ידי המחבלים. אביר ז"ל נרצח גם הוא בסמוך למסיבה ברעים. יהי זכרם ברוך

פורסם בתאריך: 11.10.23 09:34

אבל כבד ירד אתמול על מושב גן חיים הסמוך לכפר סבא עם היוודע דבר מותם של מאי נעים ז"ל ולוטן אביר ז"ל, שני צעירים תושבי המקום, שנרצחו בטבח הנוראי במסיבה סמוך לקיבוץ רעים.

מאי נעים ז"ל, בת ה-24, הוגדרה נעדרת מיום שבת ואתמול קיבלו בני המשפחה את הבשורה המרה על מציאת גופתה. על פי הידוע, מאי נמלטה מהמסיבה וברחה לקיבוץ בארי הסמוך. היא ניסתה להסתתר מהמחבלים במיגונית, אך ללא הצלחה. כאמור, מאותו יום הוכרזה נעדרת, אבל אתמול משפחתה קיבלה את הבשורה הנוראית על מותה. מאי היא בתם של ענת ועופר, אחות לשלי, טל ורן, נכדתו של שלמה שרף, מאמן הכדורגל לשעבר ופרשן הספורט ואחייניתו של יובל נעים, מאמן הכדורגל. הלווייתה של מאי תתקיים היום (רביעי) בשעה 11:00 בבית העלמין גן חיים.

בהודעה שהוציאה המועצה האזורית דרום השרון נכתב: "בכאב לב וצער עמוק התבשרנו על מותה של מאי נעים מגן חיים שנרצחה על ידי מחבלים. הלב נשבר משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערה הכבד של משפחות נעים, שרף וקהילת גן חיים בשעה קשה מנשוא זו".

ההתאחדות לכדורגל כתבה בהודעתה: "ההתאחדות לכדורגל משתתפת בצערם של שלמה שרף, מאמן נבחרת ישראל בעבר, והמאמן יובל נעים, עם היוודע דבר רציחתה של מאי נעים ז"ל בהתקפה הברברית וחסרת צלם אנוש על צעירים וצעירות במסיבה ברעים. יהי זכרה ברוך".

גם מועדון הכדורגל מכבי חיפה, שבו אימן שרף בעבר, הוציא הודעה ובה נכתב: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש ומשתתף בצערו של מאמן הקבוצה לשעבר, שלמה שרף, עם היוודע כי נכדתו, מאי נעים, נרצחה בטבח במסיבה ברעים. אנו משתתפים בצער המשפחה. יהיה זכרה ברוך".

הנרצח השני מהיישוב הוא לוטן אביר ז"ל, שגם הוא נרצח במסיבה סמוך לקיבוץ רעים. לוטן, בן 24, בנם של נעמי ורמי, אח להילה, חן ודור. הלווייתו של לוטן התקיימה היום (רביעי) בשעה 9:00 בבית העלמין במושב גן חיים.

בהודעה שהוציאה מועצת דרום השרון נכתב: "בצער רב ובכאב עמוק קיבלנו את הבשורה המרה על מותו של לוטן אביר, מגן חיים, שנרצח על ידי מחבלים. הלב נשבר .משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערה הכבד של משפחת אביר וקהילת גן חיים בשעה קשה מנשוא זו. יהי זכרו ברוך".

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר