עיריית כפר סבא צילום עזרא לוי
עיריית כפר סבא צילום עזרא לוי

בעקבות המלחמה: הבחירות המקומיות יידחו, הלימודים מתחדשים בזום

הבחירות המקומיות אמורות להידחות בשלושה חודשים לסוף ינואר. הלימודים בזום יתמקדו בהתחלה בהיבטים רגשיים וחברתיים ובתכנים המותאמים למצב

פורסם בתאריך: 15.10.23 08:11

בעקבות המלחמה והמצב הביטחוני, ולאחר הנחיית שר הפנים משה ארבל, פרסם השבוע משרד הפנים תזכיר חוק לדחיית הבחירות הכלליות לרשויות המקומיות והמועצות האזוריות שאמורות להתקיים ב-31 באוקטובר. לפי התזכיר, הבחירות יידחו בשלושה חודשים ויתקיימו בסוף חודש ינואר.

במשרד הפנים ציינו כי פעולות שכבר בוצעו כדין לפי המועד המקורי ימשיכו לעמוד בתוקפן וכי התזכיר יוגש לאישור הממשלה ולאחר מכן יצטרך לעבור בשלוש קריאות בכנסת. עוד ציינו במשרד כי המצב מוקפא עד קיום הבחירות, כלומר, שהכל נשאר אותו דבר על למועד החדש של הבחירות.

 

 

בתוך כך, בשורה להורים ולתלמידים: משרד החינוך הודיע ביום רביעי כי החל מהיום, יום ראשון (15.10), כלל התלמידים ישובו ללמידה מרחוק. בהודעת המשרד צוין:
בתום הערכת מצב נוספת שהתקיימה בחדר המצב של משרד החינוך, בראשותו של שר החינוך יואב קיש ומ"מ מנכ"ל המשרד, מאיר שמעוני, נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ' וחברי הנהלת משרד החינוך, השר קיש הודיע כי החליט שהחל מיום ראשון כלל מסגרות החינוך (בתי הספר וגני הילדים) יעברו למתכונת של למידה סדירה ורציפה, באמצעות מערכי שיעור המותאמים הן לאפשרות של למידה מרחוק והן לאפשרות של למידה פיזית בבתי הספר.

במשרד החינוך ציינו כי הלמידה תתמקד בראש ובראשונה בהיבטים רגשיים וחברתיים כדי לחזק את החוסן, ובתכני לימוד המותאמים למצב. עוד ציינו בהודעת המשרד כי החזרה לשגרת למידה בחירום הכרחית לחיזוק החוסן הלאומי, וחיונית לציבור התלמידים, הזקוקים למסגרת, לדמות חינוכית משמעותית ותומכת ולמפגש עם חבריהם לכיתה גם אם המפגש הוא דיגיטאלי. במשרד הוסיפו כי תלמידי ישראל שבו כבר ביום שלישי למתכונת של פעילות חינוכית מרחוק, אך בשלב זה ההחלטה האם לקיים פעילות נתונה לשיקול דעתם ולמוכנותם של מנהלי מסגרות החינוך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר