בן פישמן ז"ל, צילום דוברות העירייה
בן פישמן ז"ל, צילום דוברות העירייה

אבל כבד וכאב עצום: בן פישמן ז"ל בן ה-21 נרצח בדרום

"בכל מקום שהיה תמיד הפיץ שמחה ואור", נמסר ממועדון הכדורסל הפועל כפ"ס בו שיחק עד גיל נוער. בן ז"ל תכנן בהמשך החודש לטוס עם קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א אותה אהד למשחק בהמבורג. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 14.10.23 11:25

הבשורות הקשות לא מפסיקות להגיע: אבל כבד וכאב גדול לאחר שהותר לפרסום כי בן פישמן, תושב העיר, נרצח במסיבה ברעים בשבת שעברה.

מעיריית כפר סבא נמסר: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על הירצחו של בן פישמן ז"ל. בן, תושב העיר בן 21, בנם של אריה ואסיה ואחיו של של תום, בוגר בית הספר סורקיס ותיכון כצנלסון בעיר, נרצח במסיבה בקיבוץ רעים באכזריות על ידי מחבלי החמאס. אנו מלווים ומחבקים את בני משפחת בכל הנדרש ונעדכן בהמשך על מועד הלווייתו. בשם כל תושבי כפר סבא אנו משתתפים בצער המשפחה, ושולחים להם תנחומים".

ממועדון הכדורסל הפועל כפר סבא בו שיחק בן ז"ל, נמסר: "מועדון הכדורסל הפועל כפר סבא מודיע בצער וכאב גדול על הירצחו של בוגר המועדון בן פישמן ז"ל. בן שיחק מגיל 6 ועד נוער במועדון. בכל מקום שהיה תמיד הפיץ שמחה ואור. צוות ‏המועדון המום וכואב. משתתפים בצערה הכבד של משפחת פישמן".

מועדון הכדורסל הפועל תל אביב אותו אהד בן ז"ל, פרסם את ההודעה הבאה: "הפועל "שלמה" ת"א משתתפת בצער משפחת פישמן ובצער החברים ליציע, על מותו של אוהד הקבוצה, בן פישמן. בן היה אוהד מסור של הפועל שליווה את הקבוצה בכל מקום, בארץ ובחו"ל, ותכנן להיות עם הקבוצה גם במשחק החוץ בהמבורג בהמשך החודש. בן נרצח במסיבה בקיבוץ רעים בשבת. משפחת פישמן, כולנו, כל משפחת הפועל, היא גם המשפחה שלכם, אנחנו כאן בשבילכם, מבטיחים לכבד ולשמר את זכרו של בן. בן פישמן – אדום לנצח".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר