בני הזוג שנרצחו בדרום, איבון עדן פטריסיה רוביו ורגס ז"ל ומונטנו אנטוניו יניב ז"ל.
בני הזוג שנרצחו בדרום, איבון עדן פטריסיה רוביו ורגס ז"ל ומונטנו אנטוניו יניב ז"ל.

עצוב: אנטוניו ואיבון נרצחו במסיבה בדרום והותירו אחריהם ילד בן 4.5

ביום חמישי פורסם דבר הירצחה של איבון עדן ז"ל, כאשר בן זוגה, אנטוניו הוגדר עדיין נעדר. הערב נמסר כי אותרה גופתו של אנטוניו ז"ל

פורסם בתאריך: 14.10.23 19:56

אבל כבד: הותר לפרסום כי בני הזוג איבון עדן פטריסיה רוביו ורגס ז"ל ומסיאס מונטנו אנטוניו יניב ז"ל נרצחו במסיבה בדרום על ידי מחבלי החמאס המתועבים. איבון הייתה בת 26 במותה, אנטוניו היה בן 28 במותו. גופתה של איבון זוהתה ביום חמישי, גופתו של אנטוניו זוהתה במהלך השבת. השניים היו בוריו של אביאל בן ה-4.5, אנטוניו היה אביה של עמנואלה, עדיין לא בת 7.

הלווייתה של איבון התקיימה ביום חמישי בבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות בירושלים. מעיריית כפר סבא נמסר: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על הירצחה של איבון עדן פטריסיה רוביו ורגס ז"ל. איבון פטריסיה, תושבת העיר בת 26, אמא לאביאל בן 4.5, נרצחה במסיבה בקיבוץ רעים באכזריות על ידי מחבלי החמאס. אנו נמשיך ללוות באופן צמוד את בני משפחתה בכל הנדרש. בשם כל תושבי כפר סבא אנו משתתפים בצער המשפחה, ושולחים להם תנחומים".

הערב נמסרה מהעירייה הודעה מצערת על מותו של אנטוניו: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על הירצחו של מסיאס מונטנו אנטוניו יניב ז"ל. אנטוניו, כפי שכינו אותו, תושב העיר בן 28, עלה לישראל מקולומביה כשהיה פעוט. אנטוניו, אביה של עמנואלה עוד לא בת 7, היה בן זוגה של איבון עדן פטריסיה רוביו ורגס בת ה-26 ז"ל. השניים היו הוריו של אביאל בן ה-4.5. השניים נרצחו במסיבה בקיבוץ רעים באכזריות על ידי מחבלי החמאס. אנו נמשיך ללוות באופן צמוד את בני משפחתו בכל הנדרש, ונעדכן בהמשך על מועד הלווייתו. בשם כל תושבי כפר סבא אנו משתתפים בצער המשפחה, ושולחים להם תנחומים".

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר