מימין לשמאל: ליאל ג'רפי ז"ל, שנהב יעקב ז"ל ושהם יעקב ז"ל
מימין לשמאל: ליאל ג'רפי ז"ל, שנהב יעקב ז"ל ושהם יעקב ז"ל

הלב נקרע: שעות ספורות לאחר ששהם הובאה למנוחות, נמסר על מות שנהב וליאל

שעות ספורות לאחר ששהם יעקב ז"ל הובאה למנוחות, זוהו גופותיהם של אחותה שנהב ז"ל, והאחיין שלהן ליאל ז"ל. משה פדלון ספד: "הלב נקרע והראש מסרב להאמין. מכה אחר מכה"

פורסם בתאריך: 18.10.23 08:34

הלב נקרע והראש מסרב להאמין: מספר שעות בלבד לאחר שהובאה לקבורה שהם יעקב (ג'רפי) ז"ל מהרצליה ביום ראשון, קיבלה המשפחה עוד שתי בשורות קשות על מותם של אחותה, שנהב יעקב (ג'רפי) ז"ל, והאחיין שלהן ליאל ג'רפי ז"ל.

שנהב ז"ל (29), שהם ז"ל (26) וליאל ז"ל (18 וחצי) נרצחו בשבת שעברה על ידי מחבלי החמאס במסיבה סמוך לקיבוץ רעים. במשך ימים ארוכים היו השלושה נעדרים. בשבת זוהתה גופתה של שהם שהובאה לקבורה בבית העלמין החדש ביום ראשון. באותו לילה זוהו גופותיהם של שנהב, שהובאה לקבורה באותו מקום בדיוק יממה אחת אחרי אחותה והאחיין ליאל שהובא לקבורה בירושלים מאחר והתגורר בקרית יובל. משפחת יעקב יושבת שבעה על שהם ושנהב במתנ"ס בית פוסטר בשכונת נווה עמל.

 

 

 

 

שהם עבדה כמדריכת כושר וכמדריכה בצהרון בבית הספר היסודי ברנר בהרצליה מטעם רשת אפשר סקול, שהוציאה הודעה ובה נכתב: "בצער רב וביגון קודר, אנו נאלצים לבשר לכם על רציחתה של שהם יעקב, מדריכה אהובה של רשת אפטר סקול ובת העיר הרצליה, בידי בני עוולה אכזריים ללא קץ. משפחת אפטר סקול כולה המומה וכואבת ללא סוף. זהו אסון נורא. שהם, מדריכה מדהימה, מוכשרת ואהובה על כל הילדים ואנשי הצוות, הדריכה בצהרון בית ספר ברנר בהרצליה. השם ייקום דמה, יהי זכרה ברוך".

ראש העירייה, משה פדלון, ספד אתמול: "הלב נקרע והראש מסרב להאמין. מכה אחר מכה. אחרי שבוע של ציפייה דרוכה ותקוות, הגיעו הבשורות המרות למשפחה. הרצליה מתאבלת על רצח האחיות שהם ושנהב יעקב (ג'רפי) והאחיין ליאל ג׳רפי ז"ל. רק ביום ראשון קברה המשפחה בהרצליה את שהם ז"ל ובלילה הגיעו ההודעות המרות גם על שנהב והאחיין שלהן ליאל ז"ל. משפחת העיר הרצליה מחבקת את משפחות ג'רפי ויעקב ברגעים הקשים כל כך ומצווים להיות כאן לצידכם. יהי זכרם ברוך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר