ד"ר חגית רפאלי מישקין ז"ל, דוברות העירייה
ד"ר חגית רפאלי מישקין ז"ל, דוברות העירייה

אבל כבד: זוהתה גופתה של המורה והמחנכת ד"ר חגית רפאלי מישקין ז"ל, שנרצחה בדרום

חגית ז"ל הייתה בפגישת הפקה של פסטיבל שאמור היה להתקיים בדרום ונרצחה על ידי מחבלי החמאס המתועבים. היא הייתה מורה ומחנכת בחטיבת השקמים ובתיכון הדמוקרטי בהוד השרון

פורסם בתאריך: 22.10.23 08:23

אבל כבד על מותה של ד"ר חגית רפאלי מישקין, בת 48 מהוד השרון. חגית ז"ל נרצחה בסמוך לקיבוץ בארי, היא הייתה בשבת הארורה ב-7 לחודש בין בארי לרעים, בפגישה של צוות ההפקה של פסטיבל מידברן ונרצחה על ידי מחבלי החמאס המתועבים. חגית ז"ל היא בתה של שרה רפאלי תושבת כפר סבא.

מעיריית כפר סבא נמסר: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על הירצחה של ד״ר חגית רפאלי מישקין ז"ל, בת 48 ותושבת הוד השרון, בתה של שרה רפאלי, תושבת עירנו. חגית, אם לשלושה, אשר גדלה והתחנכה בכפר סבא, למדה בבית הספר בן גוריון ובחטיבת בן צבי בעיר. חגית ז״ל, ד"ר לחינוך, הייתה מורה ומחנכת, וראש תוכנית תספ"ה במכון מופ"ת – לשילוב עובדי הוראה מהקהילה האתיופית במערכת החינוך. היא נרצחה באכזריות על ידי מחבלי החמאס הנתעבים. הלווייתה תתקיים ביום ראשון 22/10, בשעה 15:00, בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון. משפחת כפר סבא מרכינה ראש בכאב ומשתתפת בצערם של אמה, ילדיה וכל בני משפחתה. נמשיך ללוות באופן צמוד את בני המשפחה בכל הנדרש. יהיה זכרה ברוך".

 

 

מעיריית הוד השרון נמסר: "בצער רב ובלב כואב קיבלנו את הבשורה המרה על הירצחה של חגית רפאלי מישקין ז"ל, בת 48, מורה ומחנכת בחטיבת השקמים ובתיכון הדמוקרטי. קהילת הוד השרון מרכינה ראש בכאב ומשתתפת בצערם של ילדיה נועה, אורי ועידו, האם שרה, האחיות מיכל ויעל וכל המשפחה. אנו מחבקים את המשפחה ונעמוד לצידה בכל שיידרש. זוהי שעה קשה למדינת ישראל כולה ולהוד השרון בתוכה. יחד נתמודד. יחד ננצח! יהי זכרה ברוך. השבעה תערך ברחוב שז"ר 7 קומה 1 דירה 6 הוד השרון, בין השעות 10:00-14:00 ו- 17:00-21:00. הסעות להלוויה יצאו בשעה 13:30 ממגרש החנייה ברחוב המחתרות, בסמוך למגרש הכדורגל גני צבי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר